پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
رئیس انجمن غذایی ایتالیا و نماینده ایتالیا در اتحادیه اروپاگفت: برای ما ماندن یا نماندن آمریکا و ترامپ در برجام مهم نیست.

شعارسال:رئیس انجمن غذایی ایتالیا و نماینده ایتالیا در اتحادیه اروپاگفت: برای ما ماندن یا نماندن آمریکا و ترامپ در برجام مهم نیست.

گئورگیو مرکوری در خصوص ضرورت حفظ برجام از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا اظهار داشت: این(برجام) یک ماموریت مهم است و ما قسمتی از آن هستیم.

وی تصریح کرد: ما به دنبال بسط و توسعه این توافق بسیار مهم هستیم و می خواهیم با ایران روابط گسترده ای داشته باشیم چرا که ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری برای توسعه روابط بین ایران و ایتالیا وجود دارد .

مرکوری گفت: برای ما اصلا مهم نیست که آمریکا در برجام باشد یا نباشد و کاری با تحریم ها نداریم. ما با ایران همکاری های خود را داشته ایم و خواهیم داشت.

وی افزود: ایتالیا همیشه سعی کرده روابط خود را با ایران حفظ کند و به همین منظور نماینده های خود را به ایران فرستاده ایم تا این روابط را با ایران حفظ کنیم.

این مقام اقتصادی ایتالیا در خصوص آینده برجام هم گفت: فکر می کنم آینده خوبی داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار21 آبان96،کدخبر: 82726926 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین