پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۹۲۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
استاندار تهران با بیان اینکه بايد از سرمايه‌گذاران بخش خصوصی در این استان حمايت شود، گفت: طبق گفته فرماندار فیروزکوه اجرای ١٠ طرح مهم در این شهرستان لنگ كارهاي پیش پا افتاده است که باید آسیب‌شناسی از این طرح‌ها صورت گیرد.

شعار سال: جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران صبح امروز به ریاست استاندار تهران در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

محمد حسین مقیمی استاندار تهران در این جلسه اظهار کرد: اشتغال با سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود و با توجه به اینکه منابع دولتی محدود است، باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت بیشتری شود.

وی با تأکید بر اینکه بدون نان نمی‌توان زندگی کرد، بیان کرد: کمک به بخش تولید باید در اولویت باشد و نباید جلوی پای سرمایه‌گذاران سنگانداخت تا ناامید شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه در راستای برنامه پنجم توسعه ما تکلیف داریم تا پنجره واحد ایجاد کنیم، اضافه کرد: پنجره واحد برای ارائه درخواست‌ها از طرف متقاضیان ایجاد می‌شود که درنهایت مجوز یک روز بعد صادر خواهد شد.

مقیمی ادامه داد: اگر قرار باشد طرحی چهار ساله مجوز بگیرد که دیگر اقتصادی نیست و با تحقق اقتصاد مقاومتی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مغایرت دارد.

وی تأکید کرد: انجام کارها نباید به این اندازه طولانی شود زیرا سبب افزایش قیمت تمام‌شده می‌شود که به‌طور قطع اقتصادی نیست.

استاندار تهران افزود: مجوزهای لازم را باید به‌موقع صادر کرد تا کالاهای ترک در بازار با نصف قیمت کالاهای تولید داخلی عرضه نشود که این به تولیدکننده داخلی ضربه وارد می‌کند.

مقیمی تصریح کرد: همه ما در زمینه هدررفت سرمایه در شهرستان فیروزکوه مسؤول هستیم و اگر به دنبال اشتغال‌زایی هستیم، باید صنایع راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: اگر اجازه بهره‌برداری به کارخانه‌ها ندهیم، مردم ما بیکار خواهند بود و مشکلات زیادی برای آنها و جامعه به دنبال خواهد داشت.

استاندار تهران با تأکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی به این معنی است که باید بتوانیم تولید داشته باشیم تا در بازارهای داخلی و بازار خارجی بتوانیم آن را عرضه و مشتری جذب کنیم.

مقیمی افزود: همه ما مسؤولان وظیفه داریم که به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمک و تا جای ممکن از آنها حمایت کنیم و پاسخ‌گوی مردم باشیم.

وی اضافه کرد: فرماندار فیروزکوه بیان کرد که اجرای ١٠ طرح مهم در این شهرستان هنوز لنگ کارهای کوچک است که باید آسیب‌شناسی از این طرح‌ها صورت گیرد تا مشخص شود مشکل از کجا است و بتوان آن را برطرف کرد.

استاندار تهران ادامه داد: پاسخ‌دهی به خواسته‌های مردم باید سریع انجام شود؛ زیرا زمان ارزش زیادی دارد و اقتصاد مقاومتی یعنی بتوانیم از زمان به نحو شایسته استفاده کنیم.

استاندار تهران امروز در جریان سومین سفر شهرستانی خود در صدر هیأتی به شهرستان فیروزکوه سفر کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960823000196: www.tehran.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین