پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان مجموع زکات جمع‌آوری شده امسال راچهار میلیارد و 300 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بیش از دو میلیارد تومان این مبلغ برای امور نیازمندان هزینه شده است.

شعار سال: صادقی ظهر امروز در جلسه شورای ستاد زکات استان با اشاره به حضور افتخاری یک هزار و 376 نفر از عاملان زکات و همکاری 286 نفر مُبلغ در استان کرمان با کمیته امداد اظهار داشت: 10 نفر از طلاب سرباز نیز با کمیته امداد کرمان در امر جمع‌آوری زکات همکاری دارند.

وی افزود: طی سال جاری 43 جلسه مختص زکات در استان کرمان با محوریت ائمه جمعه، روحانیان ثابت مناطق و اعضای شورای زکات برگزار شده است.

صادقی مجموع زکات جمع‌آوری شده در سال جاری را چهار میلیارد و 300 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: امسال دو میلیارد و 200 میلیون تومان زکات فطره در استان کرمان جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان تصریح کرد: یک میلیارد و 400 میلیون تومان زکات واجب و یک میلیارد و 30 میلیون تومان نیز زکات مستحبی طی سال جاری در استان کرمان جمع‌آوری شده است.

وی گفت: از مجموع زکات جمع‌آوری شده طی سال جاری دو میلیارد و 700 میلیون تومان برای امور نیازمندان هزینه و 531 میلیون تومان برای پروژه‌های عام المنفعه مانند ساخت مسجد، حسینه، خانه عالم و ... صرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، مستندسازی از آثار و برکات دنیوی پرداخت زکات، اعمال بسته‌های تشویقی و حمایت از کشاورزانی که زکات پرداخت می‌کنند را از جمله موارد موثر در امر ترویج این فریضه واجب دانست و اظهار داشت: سعی بر این است که مناطقی مشارکت مطلوب در امر زکات دارند به شکل‌های مختلف کمک شوند.

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فصل برداشت محصول و پرداخت زکات خاص و امکانات و نیروهای کمیته امداد نیز محدود است، پیشنهاد داریم تا دستگاه‌های عضو ستاد زکات، خودرو و امکانات را در اختیار مبلغان و عوامل جمع‌آوری زکات قرار دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 1 آذر 96، کد مطلب: 13960901001025، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین