پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱
وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که با اجرایی شدن برجام دوره جدیدی از شکوفایی در اقتصاد ایران آغاز خواهد شد، تاکید کرد: راهی که از سوی امام خمینی (ره) آغاز شد تا امروز پایداری خود را نشان داده و ثبات امروز ایران نشان‌دهنده حقانیت و پایداری آن راه است.
شعارسال: عباس آخوندی در مراسم بزرگداشت سی‌وهفتمین سالگرد ورود امام خمینی (ره) به فرودگاه مهرآباد تصریح کرد: روح استکبارستیزی موجود در انقلاب اسلامی ایران از همان روز نخست در مقابل تمام فشار‌ها ایستاد و حتی جنگ چند ساله نیز نتوانست برای آن مشکلی به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته فشار استکبار جهانی در کنار برخی بی‌تدبیری‌های داخلی هرچند باعث افزایش فشار بر مردم ایران شد و تحریم‌هایی چندگانه را به وجود آورد، اما مردم ایران یکبار دیگر نشان دادند که حرکت این انقلاب متوقف نخواهد شد.

آخوندی با اشاره به موفقیت برجام و توافقات اخیر اقتصادی وزارت راه و شهرسازی گفت: وقتی که ما قرار‌دادی برای خرید 118 هواپیما امضاء می‌کنیم که مدت زمان اجرای آن 16 سال است و یا وقتی یک شرکت و سرمایه‌گذار خارجی برای ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) قرار‌دادی 20 ساله امضاء می‌کند، نشان‌دهنده آن است که پایداری و دوام این انقلاب و حرکت ایران را پذیرفته است. قرار‌دادهای اخیر نه تنها جنبه تجاری دارد که نشان می‌دهد جهان پذیرفته ایران نقطه تعادل منطقه است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: با اجرایی شدن برجام ایران حرکت خود در مسیر شکوفایی را ادامه خواهد داد تا با استفاده از جایگاه مهم تاریخی‌اش یکبار دیگر به عنوان قدرتی تاثیر‌گذار در منطقه حاضر شود.

وی با بیان این که امید به احیای جاده ابریشم بسیار زیاد خواهد بود، تاکید کرد: در طول سال‌های گذشته ایران محدودیت‌هایی را پشت سر گذاشته و حالا زمان آن رسیده است که بار دیگر نقش تاریخی کشور در اتصال نقاط مختلف جهان به یکدیگر را از سر بگیریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: آنچه در آینده رخ می‌دهد، نوید‌بخش یک ایران توسعه‌یافته و سرافراز خواهد بود که برای تمام کشورهای منطقه جنبه‌ای مثبت ایجاد می‌کند. ما برای هیچ کشوری تهدید نیستیم و همان‌طور که در سال‌های گذشته اثبات شده ایران به دنبال یک فضای برد برد خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ دوشنبه 12 بهمن 1394، کد مطلب: 94111207603، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین