پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
حسنی با بیان اینکه در مقابل کسی که به کشاورزان توهین کند ساکت نخواهد نشست گفت:اگر کسی در هر جایگاهی چنین جسارتی به کشاورز من کند یک گونی از همان سبوس ها را تقدیمش می‌کنم.

شعار سالمحمدصادق حسنی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به پاسخ وزیر کشاورزی به انتقادات کشاورز گیلانی درباره کاهش قیمت برنج اظهار کرد: خداوند کریم در قرآن می فرمایند "عنداکرمکم عندالله اتقاکم" همه ما انسان ها با هم برابریم و حق توهین به یکدیگر را نداریم و معیار برتری افراد تقوای آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر (ص) فرمودند که دست کشاورزان را می بوسند گفت: من صحبت های وزیر را نه تایید و نه تکذیب می کنم چرا که بنده را قابل به دعوت ندانستند و من آنجا حضور نداشتم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر هر کسی در هرجایگاهی چنین جسارتی به کشاورز زحمتکش من کند یک گونی از همان سبوس ها را تقدیمش می‌کنم.

حسنی با ابراز تاسف از توهین وزیر کشاورزی بیان کرد: من واقعا برای مسئولی که چنین برخوردی با کشاورز داشته باشد متاسفم و مطمئن باشید که پاسخ مناسبی را در مجلس به او خواهیم داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 26آذر 96، کدمطلب: 229076 ، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
احسنت
ب ایشون میگن نماینده انقلابی
خدارو شکر بالاحره یه نفر این سکوت نشست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین