پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
آنطور که از شواهد مشخص است ،ویدیو تبلیغ جنجالی فروش سایپا ساینا در عراق با حضور زنان و دختران عراقی، در میان کاربران فضای مجازی سر و صدا کرده است. خیلی ها از این مسئله ناراحت هستند که برای خرید این خودرو در داخل کشور باید از هفت خوان رستم رد شوند اما در عراق... قضاوت با شما!
شعار سال : تبلیغی از گروه خودروسازی سایپا در عراق منتشر شده که برای خودروی ساینا می‌باشد و در آن دختران عراقی خودروی ساینا را تبلیغ می‌کنند.
 
تعداد بازدید : 148

کاربران فضای مجازی با دیدن این تبلیغ بسیار خشمگین شدند چرا که خریدن همین ماشین در ایران هزار مرحله (قرعه کشی و ...) دارد.

قابل ذکر است که این ویدیو توسط نماینده و شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا برای بازار عراق تولید شده و به فرایند فروش و بازاریابی طرف عراقی ارتباط دارد.

یکی از کاربران به طنز نوشت:

الفر‌وش الساینا فی العراق
- لا قرعه کشی
- لا شورای الرقابت
- لا سند فی الرهن الشرکت
- لا قیمت به النرخ الیوم التحویل

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از بر خط نیوز، تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۱۸۴۰۹۲۴۰۲، www.barkhat.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین