پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
صدرالساداتی در کانال تلگرامی خود (مکتوبات) مدعی شائبه‌های تولید واکسن روسی در ایران بواسطه منافع شخص وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است. نظر به اهمیت موضوع برای افکار عمومی و نهاد‌های بازرسی، اقدام به انتشار مطلب برای روشنگری شده و انتظار می‌رود، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، توضیحات مناسبی را برای رسانه ارسال نمایند. منتظر انتشار توضیحات دکتر نمکی هستیم.

شعار سال:

سید مهدی صدرالساداتی در کانال تلگرامی خود، مدعی شراکت افرادی با دکتر نمکی در حوزه‌های مختلف و همچنین بحث تعارض منافع شده است. ایشان از یکی از مدیران خانم یکی از شرکت‌های داروسازی معظم کشور، بشکل خاص نامبرده است. بنا بر وظیفه حرفه‌ای رسانه در آگاه سازی و مقابله با مفاسد احتمالی اقدام به بازنشر متن شده و همچنین به جهت رعایت حقوق شخصی افراد حقیقی و حقوقی که از آن‌ها در این متن نام برده شده است، درخواست ارسال توضیحات داریم. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، هیچ کدام از ادعا‌های مطرح در این گزارش را تائید یا رد نمی‌کند، لذا نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی برای شفاف سازی بیشتر، ممانعت از سو استفاده احتمالی رسانه‌های معاند، ممانعت از تضعیف و تخریب شهروندان و مدیران داخلی و مواردی همانند است.


سخنگوی سازمان غذا و دارو:  واکسن «اسپوتنیک وی» ساخت روسیه با همکاری مشترک شرکت‌های ایرانی و شرکت گامالیای روسیه در ایران به صورت انبوه تولید می‌شود.

۱. سعید نمکی قبلا مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت تراپیکال دراگ اینداستری کیش بوده است.

۲- هاله نراقی مدیر عامل فعلی شرکت اکتوور، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت تراپیکال دراگ اینداستری کیش نیز هست.

۳- با مجوز ‎وزارت_بهداشت شرکت اکتوور اقدام به تولید واکسن ‎اسپوتنیک کرده است.
 حال با این وضع آیا نمی توان گفت که :

گزینه تولید واکسن روسی در ایران کسی است که هم با وزیر ارتباطش خوب است و هم با ستاد اجرایی فرمان امام (تولیدکننده واکسن ایرانی)!

هم سابقه تولید و پخش داروی سرطان زا دارد هم ترویج و پخش کتاب ابراهیم هادی و ارزش های دفاع مقدس!

هم بدهکار بانک بوده و هم خانوادگی با تابعیت اسپانیا ، وقف داروسازی کشورند!

مجددا و بشکل تاکیدی اعلام می‌گردد که موارد مطرح شده در بالا، نیازمند اثبات بوده و صرف بیان نظر، دلیلی بر درسی موارد نمی‌تواند قلمداد شود و وظیفه نهاد‌های امنیتی و نظارتی کشور است که با توجه به حساسیت مسئله و پیرو اطلاع رسانی رسانه، پیگیر موضوع شده و با افراد خاطی (مدیران دارویی و یا رسانه‌های رسمی و غیر رسمی منتشر کننده اخبار تخریبی) برخورد نمایند.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از رسانه مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین