پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
ادعا شده است که جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد، در حکمی مادر زن خود را به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری بجنورد منصوب کرده است. تاکنون هیچ کدام از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و یا دستگاه‌های نظارتی در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.برخی از منتقدان نیز می پزسند که در شهری که 30 درصد مردمش حاشیه نشین هستند، 36 محله سکونتگاه غیر رسمی(533 هکتار )  و 45 محله بافت فرسوده(154 هکتار) دارد ،آیا باید به چنین مسائل و مواردی پرداخت ؟

شعار سال: بر اساس برخی از اخبار دریافتی ، جواد حمیدی راوری در حکمی مادر همسر خود را به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده شهردایر بجنورد منصوب کرد. خبرها حاکی است٬ در روزهای گذشته مراسم معارفه وی به‌عنوان مشاور شهردار بجنور در شهرداری برگزار و مادر همسر آقای شهردار کار خود را نیز در شهرداری بجنورد آغاز کرده است. گفته می‌شود مادر همسر شهردار بجنورد یک معلم بازنشسته(گویا خانم جاجرمی) است.

مادر زن شهردار، مشاور شهرداری شد!

اعظم السادات افشین فر عضو شورای اسلامی شهر بجنورد ٬ با تایید این خبر گفت: جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد، مادرخانمش را به عنوان مشاور امور بانوان خود انتخاب و مراسم معارفه وی نیز برگزار شده است. این موضوع را حمیدی در تماس با من نیز تایید کرد و گفت: معارفه را برگزار کردیم.

مادر زن شهردار، مشاور شهرداری شد!

وی افزود: شهردار برای خودش مشاور انتخاب کرده و حکمش صادر شده اما ما حکم را رویت نکردیم. البته من خودم موضوع را جویا شدم و صحت موضوع قطعی است. ما هم اخیرا برنامه‌ای در حوزه بانوان داشتیم که خودشان به همراه مادر همسرشان تشریف آورده بودند. تا کنون هیچ کدام از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و یا دستگاه‌های نظارتی در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.

مغروری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به اینکه یکی از اعضای شورای شهر اعلام کرده است که دلیل شهردار برای این انتصاب این بوده که مشاور امور بانوان وی باید یکی از محارم شهردار باشد، اظهار داشت، هر چند چنین دلایلی مزحک به نظر می‌رسند، اما اگر نگرانی چنین موضوعاتی وجود دارد بهتر است تیم مشورتی ایجاد شود. وی با بیان این که چنین سوالی در ذهن مردم ایجاد می‌شود که آیا در شهر بجنورد هیچ بانوی توانمندی وجود ندارد که باید از استانی دیگر مادر همسر شهردار، چند روز در هفته در بجنورد حضور پیدا کند، تصریح کرد: شورای شهر باید در این موضوع تصمیم گیری کنند و این موضوع را به پایان برسانند. عضو شورای شهر افزود: هر چند اعلام شده است، حضور مادر همسر شهردار به صورت رایگان است، اما این تصمیم یک تصمیم اشتباه است و هیچ توجیحی برای این موضوع وجود ندارد.

تعداد بازدید : 17

برخی از رسانه ها جواد حمیدی را کارمند شهرداری تهران دانسته و رزومه وی را شامل مدیر بازرسی مناطق ۶، ۸، ۹، ۱۱، ۱۲، ۱۴ و ۲۲ شهرداری تهران، رییس بازرسی شرکت یادمان سازه شهرداری تهران (کارفرمای ساخت برج میلاد تهران)، نماینده فنی سازمان شهرداری تهران در پروژه‌های ملی پل صدر، تونل نیایش، بوستان بزرگ ولایت، عضویت در هیئت مدیره تعاونی مسکن کارکنان شهرداری منطقه ۸، عضو کمسیون توافقات مناطق شهرداری تهران، عضو کمسیون معاملات مناطق ۶، ۸، ۹، ۱۱، ۱۲، ۱۴ و ۲۲، عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران ، بیان داشته اند.

برخی دیگر این رزومه را زیر سوال برده و مسئولیت او را صرفا بازرس شهردار منطقه 11 عنوان کرده و وی را فاقد سمت مدیریتی کلان اجرایی می دانند!

برخی از منتقدان نیز می پزسند که در شهری که 30 درصد مردمش حاشیه نشین هستند، 36 محله سکونتگاه غیر رسمی(533 هکتار )  و 45 محله بافت فرسوده(154 هکتار) دارد ،آیا باید به چنین مسائل و مواردی پرداخت ؟
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
0
چقدر داماد.چقدر فامیل. چقدر زشت و بذئر از اصل انقلاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین