پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
قیمت مواد اولیه تا شش برابر شده است، قیمت فرش در حدود سه برابر افزایش داشته است. امکان صادرات سلب شده یا بشدت کاهش یافته. بیمه نیستند و بیمه قالیبافان می‌رسد که به کسی که قالیباف واقعی و در میدان کار نیست. رنگ‌های شیمیایی مورد مصرف، جلوه پاخور شدن قالی را از آن ربوده است. قالی می‌بافند، اما بشکل کاملا حاشیه‌ای و زمین گیر شده اند.

شعار سال:فرش دستباف کاشان دستخوش بی‌مهری مسئولان شده به نحوی که رمق تولید از بافندگان گرفته شده است.
 
 فرش دستباف در شهرستان کاشان سابقه‌ای دیرینه دارد به نحوی که این محصول دارای شهره جهانی است اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای رقم خورده که ذوق بافندگان و تولیدکنندگان از بین رفته است.
 
بافندگان فرش دستباف کاشان نی از جمله افرادی هستند که با رنج و زحمت فراوان ساعت‌ها به دار قالی ریشه می‌زنند اما به دلیل درآمد پایین و نداشتن بیمه و سایر مشکلات رونق کار از آنان گرفته شده است.
 

تعداد بازدید : 3


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار: 7بهمن1400، کدخبر: 2647069، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین