سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
تمرکز روی دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی است
باقری:

تمرکز روی دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی است

سرپرست مدیریت طرح‌های سی. ان. جی با اشاره به اینکه اولویت بعدی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها، مسافربر‌های شخصی و تاکسی‌های اینترنتی است، گفت: در حال حاضر خودرو‌های عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز می‌شوند، اما برای تبدیل خودرو‌های مسافربر شخصی، یارانه بالایی در نظر گرفته شده و مالک خودرو درصد پایینی را می‌پردازد.
طهرانی: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان متحول می شود
تلاش شش ماهه شهرداری اصفهان برای خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس؛

طهرانی: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان متحول می شود

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه ۸۰ دستگاه اتوبوس‌ از محل انتشار و فروش اوراق مشارکت سال ۹۸ به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری خریداری شد، گفت: علی‌رغم اینکه شرکت‌های تولیدکننده داخلی، اتوبوس نو ندارند، اما با همت مدیریت شهری اصفهان پس از تلاش شش‌ماهه اتوبوس‌های نو خریداری شد.
خودرو‌های فرسوده عامل ۴۰ درصدی آلودگی هوای تهران
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهرتهران:

خودرو‌های فرسوده عامل ۴۰ درصدی آلودگی هوای تهران

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهرتهران اعلام کرد که بر اساس آخرین مطالعات۴۰ درصد آلودگی شهر تهران مربوط به خودرو‌های فرسوده است که هنوز راه حلی برای آن پیدا نشده است.
همراه با کرونائی: انسانیت، کسادی بازار یا عدم باور؟
علت این رفتارها چیست؟

همراه با کرونائی: انسانیت، کسادی بازار یا عدم باور؟

مجری صدا و سیما در کنار خیابان ایستاده و خود را در نقش یک بیمار کرونائی جا زده و درخواست تاکسی و موتور می کند. رفتار رانندگان هم در طیفی از پذیرش مسافر دربستی تا عدم تمایل به سوار کردن مسافر، بسیار دیدنی است. بنظر شما علت این رفتارها چه می تواند باشد؟ انسانیت، کسادی بازار یا عدم باور به خطرات کرونا و جدی نگرفتن آن؟
لغو طرح ترافیک ،افزایش مسافر و آلودگی هوا و زلزله و آتشفشان در تهران
کرونا و طرح ترافیک؛

لغو طرح ترافیک ،افزایش مسافر و آلودگی هوا و زلزله و آتشفشان در تهران

بیهوده نیست که دسترسی به کلان داده ها را بعنوان رکن پنجم دموکراسی بیان کرده اند. طرح ترافیک ، برای یک هفته لغو شده ( بخوانید دکان ، برای یک هفته بسته شده) ، از زمان و زمین مصاحبه می کنند که چه نشسته اید که تعداد مسافران متروی تهران زیادتر شده،آلودگی هوا تا سرحد انفجار خورشیدی و مسمومیت با اوزن بالا رفته و عن قریب است که با ادامه لغو طرح ترافیک، زلزله بزرگ تهران شروع شود و آتشفشان دماوند بترکد؟ و ...... . دست بردارید از این حد عوام بازی مدیریتی و منفعت طلبی کور و کسب درآمدهای ناپایدار و خودخواهی های دگرکشانه و بازی زامبی لند . اوف بر هر چه نامدیر شهری . واقعا باید از عملکرد برخی ها ، دنیا دنیا بیزاری جست.
طرح ترافیک در هفته آینده لغو می‌شود
معاون شهردار تهران:

طرح ترافیک در هفته آینده لغو می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک تهران در هفته آینده بر اساس تصمیم اتخاذ شده در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.
اعطای تسهیلات کرونایی به ۱۵ هزار راننده تاکسی
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی خبر داد

اعطای تسهیلات کرونایی به ۱۵ هزار راننده تاکسی

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور گفت: ۲۵ هزار راننده برای اخذ تسهیلات مربوط به دوران کرونا ثبت نام و از این تعداد ۱۵ هزار نفر وام دو میلیونی قرض‌الحسنه کرونایی دریافت کردند.
حناچی، کرونا، طرح ترافیک و حمل و نقل عمومی
ماجرای تلفن به شهردار

حناچی، کرونا، طرح ترافیک و حمل و نقل عمومی

کی به کیه، هر آماری دادی که دادی، چه کسی راست آزمائی می‌کنه و.. یک روز بعد از لغو طرح ترافیک، مدیرعامل بهره برداری مترو می‌گه مسافران مترو بیشتر شده اند، امروز شهردار اندر حکایت تجارب سایر کشور‌ها و محدودیت‌های حمل و نقلی مقابله با کرونا حرف می‌زنه و .... بخدا بازی با جان مردم برای تامین مخارج شهرداری، جای خجالت داره. شهرداری تهران از کدوم سامانه حمل و نقل عمومی حرف می‌زنه؟ از کدوم رعایت پروتکل صحبت به میون میاد؟ خاک بر سر هرچی سرفصل درآمدی ناپایدار شهرداری از شهر فروشی گرفته تا ماده ۱۰۰ و طرح ترافیک. بستن عوارض سالیانه ۳۰۰-۵۰۰ هزار تومان به تمامی خودرو‌های پلاک تهران در سال، شرف راه اندازی این جور بازی‌ها رو داره. آقای حناچی، از فرهیخته ای، چون شما بعیده.
طرح ترافیک و منت نهادن برای حقوق حقه شهروندان
لغو طرح ترافیک؛

طرح ترافیک و منت نهادن برای حقوق حقه شهروندان

برخی از کارشناسان معتقد به غیراصولی بودن، غیر موثر بودگی و اجرای بد طرح ترافیک هستند. طرحی که به نظر بعضی از متخصصان، با توجه به نوع اجرا و خروجی ها‌ی آن و همچنین غیرشفاف بودگی اش، شائبه دندان تیز شهرداری برای دست یابی به یک منبع مالی ناپایدار را به ذهن متبادر می‌کند. حال سوال این است که با وجود همه گیری شدید کرونا و افزایش مرگ و میر و موافقت ستاد ملی و. برای چه، باید روی شهروندان منتی از جهت برداشته شدن یک هفته‌ای طرح ترافیک وجود داشته باشد؟ قانون و مقررات برای رفاه شهروندان است نه برای ایجاد گردنه؟ اجرای قانون و مقررات، الزاما باید با نظارت همراه باشد، نه عدم پاسخگوئی و کسب پایگاه قدرتی منجر به اعمال لاقید اراده مجریان. ان شاالله در آینده نزدیک با راه اندازی کمپین #نه-به-طرح-ترافیک، مجریان را مجبور به انسانی کردن و اصلاح این طرح و یا حذف دائمی آن خواهیم نمود. منتظر انعکاس نظرات کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان و سازمان‌های دخیل در این طرح هستیم.
کمیسیون اسنپ چقدر است؟
تاکسی های اینترنتی؛

کمیسیون اسنپ چقدر است؟

کمیسیون اسنپ در حالی در استان‌های مختلف متفاوت است که این شرکت تاکسی اینترنتی تاکید دارد که عوارض شهرداری را از مسافر دریافت می‌کند نه رانندگان؛ موضوعی که برخی کاربران راننده این مجموعه با آن مخالف هستند.
شهرداری تهران امکان نظارت بر کرایه تاکسی‌های اینترنتی را ندارد
علیرضا قنادان:

شهرداری تهران امکان نظارت بر کرایه تاکسی‌های اینترنتی را ندارد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: طبق توافقنامه شهرداری تهران با شرکت‌های تاکسی اینترنتی، تاکسی‌های اینترنتی موظف هستند چنانچه رقم کرایه‌شان از نرخ مصوب تاکسی‌های تلفنی شهر بالاتر بود به مسافر اعلام کنند.
نظرات و گلایه ها
پرطرفدارترین