پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۴۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی موضوع افزایش و فعالیت مهدهای غیرقانونی در این کمیسیون خبر داد.

شعارسال:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی موضوع افزایش و فعالیت مهدهای غیرقانونی در این کمیسیون خبر داد.

سلمان خدادادی با انتقاد از اظهارات معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران مبنی بر افزایش تعداد مهدهای غیرقانونی، گفت: سازمان بهزیستی متولی صدور مجوز مهدهای کودک است و باید به طور مداوم بر عملکرد مهدهای کودک نظارت داشته باشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موضوع ورشکستگی برخی مهدهای کودک دارای مجوز مورد تایید نیست و صحت ندارد، افزود: میزان استقبال از مهدکودک ها به ویژه در کلانشهر تهران بسیار زیاد است و امکان ورشکستی آنها به هیچ وجه وجود ندارد؛ در واقع با توجه به شهریه های سرسام آور این مراکز مردم در حال ورشکستگی هستند نه مهدهای کودک.

سازمان بهزیستی به سهولت می تواند مهدهای غیرقانونی را شناسایی و آنها را به دستگاه قضا معرفی کند

خدادادی با یادآوری اینکه سازمان بهزیستی به سهولت می تواند مهدهای غیرقانونی را شناسایی و آنها را به دستگاه قضا معرفی کند، گفت: مهدهای کودک غیرمجاز و غیرقانونی به صورت آشکارا فعالیت کرده و فعالیت آنها از دید عموم پنهان نیست چگونه این دستگاه نمی تواند با این مراکز برخورد کند.

وی ادامه داد: وقتی مسئولان سازمان بهزیستی به عنوان متولی مطرح می کنند از برخورد و شناسایی مهدهای غیرقانونی عاجز مانده اند چه دستگاهی باید به این معضل ورود و آن را مدیریت کند.

سلامت کودکان در مهدهای غیرقانونی تهدید می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه سلامت کودکان در مهدهای غیرقانونی تهدید می شود، تصریح کرد: بهزیستی باید هر چه سریع تر به عنوان متولی با شناسایی مهدهای غیرقانونی پلمب و برخورد قاطع با مسئولان آنها را در دستور کار قرار دهد.

پیگیری افزایش و فعالیت مهدهای غیرقانونی در کمیسیون اجتماعی

نماینده مردم ملکان در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه موضوع افزایش و فعالیت مهدهای غیرقانونی را در کمیسیون اجتماعی پیگیری خواهیم کرد، گفت: اگر بهزیستی برای برخورد با مهدهای غیرقانونی با خلاء و کمبود قانون روبرو است این موضوع را در قالب لایحه ای به مجلس ارائه کند.

کمیسیون اجتماعی مجلس آمادگی لازم برای تدوین و ارائه طرح برخورد با مهدهای غیرقانونی و متخلف را دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس آمادگی لازم برای تدوین و ارائه طرح برخورد با مهدهای غیرقانونی و متخلف را دارد، افزود: باید هر چه سریع تر به فعالیت این مراکز که باعث تهدید سلامت و روان کودکان می شوند پایان داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ،تاریخ انتشار22دی96،کدخبر: 365103، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین