پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۴۶۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
رئیس اتحادیه صنف عطاران و سقط‌فروشان تهران با بیان اینکه عطاری‌ها در استان باید زیرنظر یک مجموعه واحد قرار بگیرند، گفت: با معضل پراکندگی عطاری‌ها در استان تهران مواجه‌‌ایم.

شعارسال: رئیس اتحادیه صنف عطاران و سقط‌فروشان تهران با بیان اینکه عطاری‌ها در استان باید زیرنظر یک مجموعه واحد قرار بگیرند، گفت: با معضل پراکندگی عطاری‌ها در استان تهران مواجه‌‌ایم.

علی‌رضا رضایی درباره وضع صنف عطاران، اظهار کرد: اصناف با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند.

وی با تأکید بر اینکه عطاری‌ها در استان تهران باید زیرنظر یک مجموعه واحد قرار بگیرند، تصریح کرد: در حال حاضر با معضل پراکندگی عطاری‌ها در استان مواجه‌ایم.

رئیس اتحادیه صنف عطاران و سقط‌فروشان تهران با اشاره به اینکه این معضل دامنه نظارت بر فعالیت عطاری‌ها را هم محدود می‌کند، اضافه کرد: این شرایط اجازه نمی‌دهد نظارت‌های جدی و درست در این راستا انجام شود.

رضایی خاطرنشان کرد: عطاری‌ها در استان تهران باید شکل مدیریت واحد به خود بگیرند تا هم نظارت‌ها دقیق انجام شود و هم حمایت‌ها در جهت رفع مشکلات عطاری‌ها درست صورت بگیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 دی 1396، کدخبر: 13961023001711، www.tehran.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین