پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۸۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.

شعارسال:دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان جنوبی، در دیدار دکتر محمد حسین امید با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با توجه به مشکل اشتغال در کشور بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه مهارتی این آمادگی را دارد که نیازهای آموزش مهارتی استان خراسان جنوبی را فراهم و براساس آنها آموزش طراحی کند و مسئولان باید نهایت تلاش خود را برای رشد اشتغال‌زایی از طریق آموزش‌های مهارت‌آموزی داشته باشند.

دکتر محمد حسین امید در ادامه افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی با راه اندازی مراکز آموزش در استان خراسان جنوبی این آمادگی را دارد تا در صورت درخواست صاحبان صنایع و نهادهای غیر دولتی اقدام به تاسیس و راه اندازی مراکز آموزش علمی کاربردی جدید کند.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی اظهار کرد: علم و عمل با یکدیگر می‌توانند در جامعه نقش آفرین باشند. اگر عمل همراه با علم نباشد همنشین نقص و خطا خواهد بود و علم بدون عمل نیز نمی‌تواند در جامعه مفید واقع شود.

عبادی ادامه داد: اگر عالمی عمل را ترک کرد بی شک معرفت و آگاهی‌هایش نیز کم‌کم از یاد او می‌رود. بر همین اساس است که مهارت‌آموزی در دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ما در ایران دورانی را به یاد داریم که حتی مهارت‌آموزی و علم برای ایرانیان محدودیت داشت اما در حال حاضر به برکت استقلال، جوانان ما در زمینه علم به رشد وکمال کافی رسیده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی، تاریخ انتشار15بهمن 96،کدخبر: ۳۷۸۴۱، www.uast.ac.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیلو
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
واقعا که دود از کنده بلند میشه
متاسفانه وزیر علوم به این مسیله اساسی دقت نمیکنه که تمامی علوم مهندسی ما به صورت تیوری و نه به صورت عملی داره تو کشور اموزش داده میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین