پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۷۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
رئیس‌جمهور آمریکا به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را نکته برجسته ریاست جمهوری خود خواند.

شعارسال: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با نشریه «اسرائیل هیوم» با اشاره به فشارهای شدیدی که ضد اقدام وی در خصوص به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم‌صهیونیستی متحمل شد، گفت: اما من به وعده خود عمل کردم.

دونالد ترامپ یک سال پس از آنکه به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد و یک هفته پس از نخستین سخنرانی سالیانه اش این مصاحبه را با نشریه «اسرائیل هیوم» انجام داد.

وی در ابتدای مصاحبه تصریح کرد فردی است که به وعده های خود پایبند است و اقدام قابل توجه وی در خصوص به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل در ماه دسامبر اثباتی است بر این مدعا. ترامپ در ادامه تاکید کرد به هیچ عنوان از این تصمیم خود پشیمان نیست.

دونالد ترامپ در پاسخ به پرسشی درباره اینکه کدام یک از اقدامات سال نخست ریاست جمهوری وی می تواند به یاد ماندنی‌ترین اقدام باشد، بدون تردید از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل یاد کرد و گفت: به اعتقاد من قدس موضوع بزرگی بود و من فکر می کنم موضوع بسیار مهمی بود.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد تغییر پایتخت اسرائیل به قدس برای خیلی از مردم موضوع بسیار مهمی بود. «اگر بخواهم 100 درصد صادق باشم باید بگویم برخی به دلیل این اقدام از من تشکر کردند و برخی هم نه. اما این وعده بزرگی بود که من مطرح کرده بودم و به آن عمل کردم.»

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا تصمیم گیری درباره قدس یکی از اهداف اولین سال ریاست جمهوری اش بود، گفت: بله. من گفته بودم می خواهم این کار را در نخستین سال ریاست جمهوری خود انجام دهم. من می توانم درک کنم چرا بسیاری از روسای جمهور نتوانستند به این وعده خود عمل کنند، زیرا فشار زیادی بر روی آنها بوده است که این کار را انجام ندهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1392 ، کدخبر: 6433923 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
قدسی ها هم به هیچ عنوان از ایجاد انتفاضه جدید در سرزمین های اشغالی پشیمان نیستند ، ترامپ بیشتر شبیه سگ اسرائیل شده
ا.ح75
ناشناس
Switzerland
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
ترامپ شبیه سگ اسراییلی ها شده ، از ترس از دست دادن حمایت های یهودی های سرمایه دار در آمریکا مجبوره به خواسته های اونها احترام بذاره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین