پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: 9 اسفند همایش ملی فقه و سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار می‌شود.

شعارسال: ابوالفضل فرهادی با بیان اینکه انتقال هدف‌مند و عمیق افکار فقهی به حوزه سلامت باعث انضباط و همایش ملی فقه و سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان رونق حوزه سلامت خواهد شد افزود: نتایج تحقیقات به‌طور کلی نشان می‌دهد که دین و معنویت پیش‌بینی کننده مثبت سلامت هستند. به این معنا که افراد مذهبی و معنوی از سلامت بیشتری در مقایسه با همتایان و هم‌ترازان غیردینی خود برخوردارند.

وی افزود: ایجاد رفتارهای بهداشتی مانند تجویز یک رژیم خاص، ممنوعیت مصرف الکل و حمایت‌های اجتماعی، ایجاد حالات روانی خوشایند و کاهش استرس در جامعه می‌تواند در سلامت اجتماع تاثیرگذار باشد.

دبیر علمی همایش هم گفت: همایش با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دیگر حامیان برگزار خواهد شد که یکی از فقهای مجلس خبرگان، مدیر کل طب سنتی وزارت بهداشت و در حوزه امنیت و سلامت جامعه رئیس پدافند غیرعامل به‌عنوان سه سخنران کلیدی در نوبت صبح سخنرانی علمی را برعهده داشته و در نوبت بعدازظهر مقالات علمی ارائه خواهد شد.

به گفته علی شیعه علی تاکنون حدود 60 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که 70 درصد از آنها از استان‌های خراسان شمالی و رضوی بوده است.

همایش ملی فقه و سلامت یک روزه است و 9 اسفند به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان و با همکاری گروه‌های حقوق و پرستاری برگزار می‌شود و مهلت ارسال مقالات هم تا 30 بهمن است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شمیم بجنورد، تاریخ انتشار: 27بهمن1396 ، کدخبر: 1855: www.shaminebojnord.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
واقعا حس میکنم که با برگزاری این برنامه ها در سطح جامعه باعث میشه که ایمان مردم بیشتر بشه...چون تطبیق علم با دین دل مردم رو قوی میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین