پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۰۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۶
در پی انتشار اخباری مبنی بر کوچک سازی ساختار شهرداری تهران و نگرانی هایی که در رابطه با اخراج و بیکاری برای برخی پرسنل شهرداری به وجود آمده بود، مدیرکل دفتر شهردار تهران اعلام کرد: هیچ یک از همکارانمان در شهرداری تهران را از دست نخواهیم داد.

شعارسال: عبدالرحیم کرکه آبادی گفت: وقتی که سیاست شهرداری در دوران جدید کمک به ایجاد فرصت های شغلی نوین برای شهروندان است، چگونه ممکن است سازمانی که خود متولی بزرگترین مسئولیت اجتماعی است در جهت بیکار کردن همکاران خود اقدام کند؟

وی ادامه داد : نکته ای که در بحث های چابک سازی سازمانی به آن توجه خواهیم داشت تغییر در نحوه همکاری است و این امر به گونه ای صورت خواهد گرفت که حتی رضایت شغلی بیشتری را برای همکاران به وجود آورد.

کرکه آبادی با بیان اینکه بسیاری از ماموریت های سازمانی شهرداری تهران با مدل های جدید اشتغال نظیر استارت آپ ها قابل انجام خواهد بود افزود : بسیاری از این فعالیت های استارت آپی با مشارکت شهرداری کلید خواهد خورد و همکاران این حوزه ها نسبت به حالتهای استخدامی سنتی می توانند از درآمدهای بالاتری برخوردار شوند.مطالعات در این زمینه آغاز شده است و نتایج آن بمرور اعلام خواهد شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد که مسیر توسعه ای که شهردار تهران و مدیرانش ترسیم کرده اند امیدآفرین است نه ترس آور.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف، تاریخ انتشار: 10 فروردین 1397، کدخبر: 3970110081، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
انقدر این شایعه پراکنی ها در این فضای مجازی زیاده که ادم نمیدونه چیو باور کنه چیو باور نکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
واقعا به قول این دوستمون تا کجا قراره این شایعه پراکنی ها ادامه پیدا کنه اخه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین