پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۰۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
حسن بیگی گفت: پیش بینی ما این است که تا پایان فروردین تلگرام فیلتر شود و کوچ به پیام رسان های داخلی انجام شود.
شعارسال:حسن بیگی گفت: پیش بینی ما این است که تا پایان فروردین تلگرام فیلتر شود و کوچ به پیام رسان های داخلی انجام شود.

ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  ، در خصوص آسیب های پیام رسان های خارجی اظهار داشت: منشا این پیام رسان ها در خارج از کشور است و هدایتش از طریق موساد و اسرائیل است و پول آن نیز توسط عربستان تامین می شود امروز همه کشور های منطقه نسبت به استفاده از تلگرام اعتراض دارند و کشور های بزرگی مانند چین و روسیه با این مسئله و مشکل مواجه شده اند.

وی گفت: پیام رسان های خارجی همواره تلاش کرده اند فرهنگ غربی را در ببین جوامع و بخصوص در کشور جمهوری اسلامی تبلیغ کنند که در همین جهت آسیب های فراوانی از نظر اجتماعی به خانواده و بنیان خانواده زده اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس ادامه داد: در بحث اقتصادی فضای مجازی و تلگرام همواره تلاش کرده است با دروغ نسبت به جذب ثروت از طریق مردم و خروج آن از کشوراقدام کنند که باعث بی ثباتی در اقتصاد کشور می شود به عنوان نمونه در همین اتفاقات اخیر بازار ارزکه نقش موثر پیام رسان های خارجی در رشد کاذب قیمت فقط و فقط در فضاهای تلگرامی و شبکه‌های مجازی بود.

حسن بیگی افزود: تلگرام هموراه تلاش کرد با اقداماتی خاص به منافع امنیت ملی لطمه بزند با توجه به اتفاقات سال گذشته دشمن توانست به وسیله تلگرام ارتباطاتی با تروریست ها و اغتشاش گران برقرار کند و حتی در استفاده از سلاح و ابزار جنگی نقش اول را تلگرام داشت.

وی افزود: ما شاهد بودیم که گروهک های تروریستی از طریق تلگرام فرماندهی و هدایت می شدند و به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بودند که سپاه پاسداران، نیرو های انتظامی و امنیتی قدرتمند عمل کردند و توانستند از این طریق نیز نقشه های کثیف آنها را خنثی کنند.

وی گفت: تلگرام در جهت اخلال در وحدت ملی تلاش کرده دروغ ها و سخنان کذبی را به جامعه تزریق کند و بین اقوام مختلف ما تفرقه بیندازد و با گزارشهای کذب، اخبار دروغ ، تبلیغات مرموزانه و عکس های فریبنده اخلال دراعصاب و روان خانواده ها به وجود بیاورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص حرکت مرموزانه ای توسط تلگرام، گفت: به یاد داریم که گلد کوئست در چند سال گذشته در داخل کشو بالغ بر 5میلیارد دلار ثروت عمومی مردم با فریب برد و حالا تلگرام از این جهت دارد برنامه ریزی میکند که جیب مردم را تخلیه کند، وظیفه دولت و حاکمیت است که با این دزد های سرگرنده برخورد کند.

حسن بیگی در خصوص زمان فیلتر شدن تلگرام اظهار داشت: تلاش مجلس بر این بود که هر چه سریعتر با یک برنامه 10یا 20روزه فیلتر تلگرام انجام شود، پیش بینی ما این است که تا پایان فروردین تلگرام فیلتر شود و امور فضای مجازی از طریق پیام رسان های داخلی انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه از ببین پیام رسان های داخلی کدام به عنوان پیام رسان اصلی معرفی می شود که گفت: بین پیام رسان داخلی رقابت است و شبانه روز کار میکنند که ظرفیت خود را بالا ببرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 26 فروردین 97، کدخبر: 1340697 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
چین و روسیه و انگلیس هم با تلگرام مشکل دارن چون کاملا علنی شده که تلگرام از امکاناتشد داره سو استفاده میکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
مهم اینه که مردم ما دچار بی اعتمادی شدن که باید رفع بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین