پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
معاون ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره‌های بزرگ امید و نشاط همزمان با هفته جوان و به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در شهرستان‌های نه‌گانه استان در حال برگزاری است.

شعار سالعلی نادری اظهار داشت: برای هفته جوان برنامه‌های متنوع و متعددی در نظر گرفته شده که یکی از آنها برگزاری جشنواره‌های امید و نشاط است که با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع جوانان یکی از محوری‌ترین و اصلی‌ترین موضوعات کشور است و باید در هفته جوان تمام دستگاه‌ها نگاه ویژه‌ای به حوزه جوانان داشته باشند و در راستای حل مشکل آنها اقدام کنند.

معاون ساماندهی امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این جشنواره‌ها را ایجاد و تقویت روحیه و نشاط در بین جوانان استان در تمامی عرصه ها عنوان و بیان کرد: جوانان استان چنانچه در حوزه‌های مختلف به صورت ویژه حمایت شوند، می‌توانند دستاوردهای بسیار ارزشمندی را به همراه داشته باشند.

نادری با بیان اینکه بیشترین مخاطبان برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته جوان مخاطبین همین جشنواره‌های بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال جوانان و جلب رضایت‌مندی آنها همراه بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1713932 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین