پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۰۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
استاندار البرز در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب های زیادی در جهان به وقوع می پیوندد اما دوامی ندارند؛ از این رو باید رمز بقا نظام جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جریان سازی شود.
شعار سال: استاندار البرز در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب های زیادی در جهان به وقوع می پیوندد اما دوامی ندارند؛ از این رو باید رمز بقا نظام جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جریان سازی شود.

جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضورجمعی از مسئولان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، استاندار، فرماندار و مدیران کل برگزار شد.

نجفی در این نشست با مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:  در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مبحث اصلی،  به نمایش گذاشتن عملکرد جمهوری اسلامی و سرشکن ساختن تبلیغات شوم استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اقدامات ترامپ علیه ایران تصریح کرد:  رییس جمهور آمریکا  تا کنون در هیچ نشستی از ایران غافل نشده و نگرشی که صهیونیست با ریشه های اصلی انقلاب دارد از سوی وی نیز مطرح است.

وی با بیان اینکه هر قدر از بزرگی انقلاب اسلامی با تاکید بر جهانی بودن این رویداد بزرگ و منحصر به فرد گفته شود کم است افزود: انقلاب هایی در دنیا اتفاق افتاد ولی به دلایل مختلف دوامی نداشته است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه جوانان باید از دستاوردهای بزرگ انقلاب آگاه شوند اضافه کرد: امنیتی که در ایران اسلامی حاکم است در سایر نقاط دنیا بندرت دیده می شود.

وی افزود: به جوانان باید میدان دهیم تا در عرصه های تصمیم سازی کشور حضور داشته باشند و آگاه شوند که مسئولان در جلسات چه اقداماتی انجام می دهند.

نجفی ادامه داد: در تمام جلسات مراسم ملی تکیه به مردمی بودن آن داریم چراکه انقلاب اسلامی را مردم به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب رقم زدند.

وی گفت: اشتغال یکی از بزرگترین دغدغه های مردم است از این رو با اهتمام ویژه ای درصدد حل مشکلات این بخش هستیم.

استاندار البرز افزود: در استان البرز دستاوردهای بزرگی در حوزه های تحقیقات کشاورزی، خدماتی و فرهنگی و ورزشی و... حاصل شده که باید از چنین فرصت هایی برای معرفی اهداف انقلاب بهره برد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1397، کدخبر: 716677 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
من که نفهمیدم جناب استاندار چی گفتند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
باید ارزش های انقلاب به کلی در مدارس و با استفاده از کادری انقلابی فرهنگسازی بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین