پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۳۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
محمدعلی نجفی ظهر جمعه در مراسم پاکداشت طبیعت که در محور گردشگری کندوان تا جاده چالوس برگزارشد؛ گفت: این طرح یک حرکت اجتماعی در بحث حفاظت از محیط زیست است و می تواند بعنوان طرح همیار محیط زیست تداوم و جریان داشته باشد.
شعار سال: استاندار البرز گفت:‌ بدنبال این هستیم تا بخشی از مشکلات ترافیکی را که در امر محیط زیست نیز تاثیرگذار است؛ برطرف کنیم.

محمدعلی نجفی ظهر جمعه در مراسم پاکداشت طبیعت که در محور گردشگری کندوان تا جاده چالوس برگزارشد؛ گفت: این طرح یک حرکت اجتماعی در بحث حفاظت از محیط زیست است  و می تواند بعنوان طرح همیار محیط زیست تداوم و جریان داشته باشد.

وی با بیان اینکه جاده چالوس یکی از جاده‌های زیبای جهان و به عنوان یکی محورهای توریستی کشور به شمار می‌آید؛ افزود:‌امید می رود این طرح در حد شعار و یک کلمه نباشد بلکه بتوانیم در بحث آلاینده های زیست محیطی حرکت های مثبتی رقم بزنیم.

نجفی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که بخش آسارا وجود دارد؛‌گفت: رفع این مشکلات که غالبا محیط زیستی است در دستور کار قرار دارد.

استاندار البرز همچنین با ارائه آماری در خصوص تولید زباله در کشور تصریح کرد:‌ متاسفانه به عنوان یکی از کشورهای تولیدکننده زباله در جهان مطرح هستیم و آلایندگی‌های موجود در برخی از استان های شمالی وجود دارد که این امر مشارکت بیشتر سازمان های مردم نهاد و اداره ورزش وجوانان را می طلبد.

نجفی با بیان اینکه مردم در همایش پاکداشت محیط‌زیست زباله‌های مسیر جاده کرج چالوس را جمع‌آوری کردند، افزود: این اقدام پیامی برای جلوگیری از ریختن زباله در شهر و لزوم کاهش آلایندگی است‌.

استاندار البرز ترافیک شهری را یکی از مسائل مهم آلایندگی در استان البرز اعلام کرد و از تکمیل پروژه‌های آزادراه تهران - شمال، آزادراه جنوبی و پروژه همت در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها موجب کاهش ترافیک شهری می‌شود و افزایش رضایت مندی شهروندان البرزی خواهد شد.

نجفی با اشاره به اینکه دپوی زباله در فرودگاه پیام زیبنده مردم استان البرز نیست، گفت: هر مشکلی که با آن مواجه هستیم متاسفانه به دست خودمان انجام‌شده است و باید برای اصلاح آن اقدام کنیم.

نجفی با بیان اینکه این وظیفه ذاتی ما است که محل زندگی خود را پاک نگه داریم گفت: امروز هر جا مشکلی وجود داشته باشد چنین حرکت های اجتماعی صورت می گیرد که در نوع خود ارزشمند تلقی می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 1 تیر 1397، کدخبر: 720850 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
کرج شده گلوگاه مشکل ملی در جریان سفرهای مردم
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
من که نظرم اینه این سفرهای مردم واقعا اگر سامان دهی بشه با استفاده از تدبیر های مسئولین میتونه به یه منبع مالی خوب تبدیل بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
باید به فکر تولید خودرو های هیبریدی و تقویت فرهنگ استفاده از خودرو های عمومی در سطح شهر باشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین