پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۵۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
شرکت دانش‌بنیان «شناسا» سرمایه‌گذاری مستقیم خود را تا ۲۰ برابر افزایش می‌دهد. حامد ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا (پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد) در نشست خبری با اصحاب رسانه، از همکاری با شرکت شتاب‌دهنده «تریگ آپ» و ورود به حوزه‌های جدید خبر داد.

شعار سال: وی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: راه‌اندازی مراکز پیش‌شتاب‌دهی و تغییر فاز شتاب‌دهنده تریگ آپ از برنامه‌های جدید ما است که آینده روشن‌تری را برای این دو شرکت ترسیم خواهد کرد. ساجدی با اشاره به نزدیکی اجزای تخصصی فعال در گروه مالی پاسارگاد،‌ برنامه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سلامت، فناوری آموزشی و فناوری اطلاعات را نیز تشریح کرد و گفت: در گذشته به دنبال یافتن فرصت‌ها بوده‌ایم، اما اکنون معتقدیم کسب‌و‌کار خوب یافتنی نیست، بلکه ساختنی است. سید‌حمیدرضا علوی معاون رشد و شتاب‌دهی شرکت شناسا نیز در این نشست به سیاست‌های جدید تریگ‌آپ در توسعه فعالیت‌های شتاب‌دهی خود پرداخت و گفت: این شتاب‌دهنده تصمیم دارد در حوزه‌های خاصی مانند تکنولوژی‌های مرتبط به سلامت، آموزش، آب، سبک‌زندگی و فین‌تک حضور پیدا کند که در این راستا آماده جذب استارت‌آپ‌های مستعد برای شتاب‌دهنده تریگ آپ و همچنین ارائه خدمات پروسه شتاب‌دهی به مجموعه‌های دولتی و خصوصی هستیم.

وی با بیان اینکه یک دوره‌ شش ماهه برای روند جدید وجود دارد، گفت: تیم‌ها در ابتدا وارد دوره پیش‌شتاب‌دهی یک ماهه شده و در صورت مستعد و موفق بودن، به مرحله بعدی شتاب‌دهی که یک دوره پنج ‌ماهه است وارد می‌شوند. پس از این شش ماه، در صورتی که تیم همچنان به کار خود ادامه دهد به یک دوره‌ پساشتاب‌دهی و راندهای مختلف سرمایه‌گذاری خواهد رسید. در حال حاضر تیم‌ها بدون محدودیت زمانی می‌توانند به تریگ آپ وارد شوند. علوی در این نشست گفت: ۷۰ درصد تیم‌های ورودی به شتاب‌دهنده تریگ‌آپ بعد از خروج از دوره، کماکان به کسب و کار خود ادامه می‌دهند و همین‌طور ۴۰ درصد تیم‌های ورودی موفق به جذب سرمایه در مراحل بعدی شده‌اند که به نسبت بنچمارک‌های داخلی و خارجی، آمار بسیار قابل توجهی است. علوی به انعطاف بالای تریگ آپ در نحوه عقد قرارداد با تیم‌ها اشاره کرد و افزود: سرمایه اولیه برای هر تیم معادل ۴۰ میلیون تومان در ازای ۱۵ درصد از سهام استارت آپ، به همراه خدمات استاندارد شتاب‌دهی در دسترس استارت‌آپ‌های منتخب خواهد بود. وی ارتباطات گسترده با شبکه نیرومند سرمایه‌گذاران، نهادهای تصمیم‌گیر، مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی، کسب‌و‌کارهای قدرتمند مرتبط و همچنین ارتباطات مناسب بین‌المللی را مزایای رقابتی تریگ آپ برشمرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 2 تیر 97، شماره: 3403569


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین