پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
رئیس اداره امور خوابگاه‌های داننشجویی دانشگاه ارومیه گفت: تعمیرات زیربنایی برای خوابگاه‌های دانشجویی بنت‌الهدی و طوبی و یک سری از خوابگاه‌های برادران در دستور کار فعالیت‌های امسال است.

شعار سال: الله‌وردی زاده، رئیس اداره امور خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه ارومیه برای ارتقای کیفی و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی بیان داشت: در تابستان امسال نیز همانند سال‌های قبل زمانی که دانشجویان به تعطیلات تابستانی می روند، تعمیرات اساسی خوابگاه های دانشجویی را شروع خواهیم کرد.

الله‌وردی زاده با اشاره به ضرورت ارتقا و نوسازی ساختمان‌های خوابگاهی دانشگاه تصریح کرد: ایام تابستان فرصت مغتنمی است تا بتوانیم خوابگاه‌هایی که نیازمند تعمیرات اساسی بودند را برای سال تحصیلی جدید آماده کنیم تا بتوانیم وضعیت رفاهی خوابگاه‌ها را به گونه‌ای ارتقا دهیم که در طول سال تحصیلی دانشجویان از امکانات و تسهیلات خوابگاهی کیفی‌تری بهره مند شوند.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های داننشجویی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: سال قبل یکی از اساسی ترین تعمیرات خوابگاهی را در خوابگاه های شماره هفت و هشت و نه انجام دادیم که رضایت همه دانشجویان را به دنبال داشت و این موضوع نیز هدف نهایی ما یعنی ایجاد رفاه کامل برای دانشجویان است.

وی گفت: امسال تعمیرات اساسی خوابگاهی مربوط به خوابگاه های بلوک یک و خوابگاه یک و سه برادران و خوابگاه دخترانه بنت‌الهدی و طوبی خواهد بود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 14 تیر 97، کد مطلب: 695342، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
چقدر خوب شاید اینطوری درد دوری از خانواده ها کمتر ازار دهنده باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین