پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
رئیس هیأت تحقیق و تفحص مجلس از سهام عدالت، از ارسال گزارش این تفحص به هیات رئیسه خبر داد و گفت: قرائت گزارش این تفحص در صحن علنی مجلس پس از بررسی بودجه صورت خواهد گرفت.

شعار سال: یک ماه پیش بود که رئیس هیات تحقیق و تفحص از سهام عدالت، از پایان بررسی گزارش نهایی تحقیق و تفحص از پرونده سهام عدالت تا 15 فروردین 94 در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت تاکنون نشستهای بیشماری برای ابهام زدایی از پرونده سهام عدالت با مسئولان برگزار شده است و در خلال این پرونده، تخلفات گسترده ای رخ داده که باید به تک تک آنها رسیدگی شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس همچنین در تشریح جزییات تخلفات صورت گرفته در سهام عدالت تصریح کرد: انتقال نقدینگی به مستغلات، سوءمدیریت ها، عدم ایفای وظایف براساس قرارداد، انتظارات و نوع واگذاری و مسئولیت ها و ممانعت از تقسیم منافع بین ذینفعان از جمله تخلفات صورت گرفته در این پرونده است.
بر این اساس تازگی ها ابوذر ندیمی از پایان بررسی گزارش تحقیق و تفحص از سهام عدالت در کمیسیون اقتصاد مجلس خبر داده است و گفت: این گزارش به هیات رئیسه مجلس ارسال شده است.

به گزارش به خانه ملت؛ رئیس هیأت تحقیق و تفحص مجلس از سهام عدالت افزود: منتظر نوبت دهی هیات رئیسه برای قرائت گزارش تفحص از سهام عدالت در مجلس هستیم و به طور حتم بررسی گزارش تفحص از سهام عدالت پس از بررسی لایحه بودجه در مجلس صورت خواهد گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 فروردین 1395، کد مطلب: 1041687: آدرس سایت: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین