پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
هدایت‌الله خادمی‌ عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به شرایطی که ایجاد شده است و امکان دارد به سمت تحریم‌ها پیش برویم و شاهد مشکلاتی در زمینه بنزین باشیم، امکان دارد دوباره به سمت سهمیه‌بندی بنزین برویم ،اما اکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. او افزود: دولت تا کنون در باره سهمیه‌بندی بنزین تصمیمی‌نگرفته است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می‌شود.

شعارسال: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا کنون در باره سهمیه‌بندی بنزین تصمیمی‌نگرفته است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می‌شود.

هدایت‌الله خادمی‌در گفتگویی با اشاره به امکان سهمیه‌بندی شدن بنزین اظهار داشت: تاکنون دولت در این باره تصمیمی‌نگرفته است، اما این امکان وجود دارد این اتفاق بیفتد. در مجلس نهم دو نرخی بودن و استفاده از کارت‌های سوخت هوشمند به منظور شفاف‌سازی و جلوگیری از فساد مصوب شده بود، اما وزیر نفت فعلی کار را به این شکل انجام نداد.

وی افزود: در بودجه امسال هم افزایش نرخ حامل‌های انرژی و بنزین مطرح شده بود که مجلس با آن مخالفت کرد.با توجه به شرایطی که ایجاد شده است و امکان دارد به سمت تحریم‌ها پیش برویم و شاهد مشکلاتی در زمینه بنزین باشیم، امکان دارد دوباره به سمت سهمیه‌بندی بنزین برویم ،اما اکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 21تیر 1397 ، کدخبر: 418503،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
دولت هیچکاری نمیکنه تا یهو بخواد مثل اب و برق فشارش رو به مردم بیاره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ح75
سهمیه بندی اگر داشته باشیم میتوانیم همین بنزین را صادرات هم داشته باشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
این کار میتونه تاثیر خوبی رو برای صادرات بنزین حتی داشته باشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین