پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
شهردار قزوین گفت: طرح تراموا در قزوین به‌عنوان نخستین شهر کشور اجرا می‌شود.

شعار سالشهردار قزوین گفت: طرح تراموا در قزوین به‌عنوان نخستین شهر کشور اجرا می‌شود.

علی صفری در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری قزوین و شرکت بین‌المللی نورینکو که به منظور اجرای طرح تراموای قزوین برگزار شد، افزود: افزایش کیفیت زندگی شهروندان و توزیع عادلانه خدمات به‌عنوان شعار اصلی شورای پنجم و مدیریت شهری قزوین در دستور کار قرار دارد و به این منظور طرح تراموا اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با افزایش فضای کالبدی شهر نمی‌توان ترافیک را کاهش داد، اظهار کرد: هرچه معابر شهر گسترش یابند، خودروها با سرعت بیشتری می‌توانند در معابر حرکت کنند و پس از مدتی ترافیک شهر در آن معابر نیز افزایش می‌یابد.

شهردار قزوین با اشاره به مصوبه اجرای تراموا در قزوین توسط شورای عالی ترافیک کشور و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور اظهار کرد: در بودجه سال ۱۳۹۷ منابع خوبی برای توسعه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل عمومی انبوه‌بر در نظر گرفته شده است و این موضوع نشان از اهمیت سیستم حمل‌و‌نقل در کشور دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 24 تیر 97، کدمطلب:۳۴۱۳۶۶۹، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین