پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
معاون فنی و بهره برداری سازمان گفت: ثبت نام سرویس مدرسه، امسال در فرآیندی کاملا هوشمند و سیستمی و با نظارت مستقیم سازمان تاکسیرانی شهر تهران و آموزش و پرورش انجام می پذیرد
شعارسال:معاون فنی و بهره برداری سازمان گفت: ثبت نام سرویس مدرسه، امسال در فرآیندی کاملا هوشمند و سیستمی و با نظارت مستقیم سازمان تاکسیرانی شهر تهران و آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

مهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان گفت: در حوزه سرویس مدارس با توجه به ماموریت محول شده به سازمان تاکسیرانی تهران در دستورالعمل اجرایی سرویس مدارس و حمل و نقل دانش آموزی از سوی وزیر محترم کشور و برابر هماهنگی هایی که در کارگروه ماده ۱۸ موضوع حمل و نقل دانش آموزی به عمل آمده، سازمان تاکسیرانی از ۱۵ تیرماه سال جاری ثبت نام از شرکت‌های متقاضی را از طریق دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی آغاز کرده است.

وی افزود: ثبت نام سرویس مدرسه، امسال در فرآیندی کاملا هوشمند و سیستمی و با نظارت مستقیم سازمان تاکسیرانی شهر تهران و آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

ابراهیمی ادامه داد: همانگونه که قبلا نیز اطلاع رسانی کرده ایم، پیمانکاران می توانند با مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی و با ارائه مدارک لازم پیش ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی گفت: با گذشت تنها یک هفته از زمان شروع ثبت نام، استقبال مناسبی از سوی پیمانکاران اجرای سرویس مدارس اتفاق افتاده است به شکلی که تا کنون حدود ۱۵۰ شرکت مراحل ثبت نام خود را انجام داده و فهرست شرکت‌های مجاز پس از تایید نهایی به آموزش و پرورش شهر تهران معرفی خواهند شد.

معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی گفت: امسال با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی، شرکت های خصوصی که موضوع فعالیت حمل و نقلی دارند نیز میتوانند برای ارائه سرویس مدرسه متقاضی باشند.

وی افزود: پس از ثبت نام و بررسی مدارک و تایید صلاحیت شرکت‌ها، سازمان تاکسیرانی برای شرکت‌های دارای صلاحیت، پروانه فعالیت حمل و نقل دانش آموزی صادر می‌نماید و با معرفی این شرکت‌ها به عنوان شرکت‌های مجاز از این پس قادر به عقد قرارداد با ادارات آموزش و پرورش و مدارس خواهند بود.

ابراهیمی درخصوص فراخوان رانندگان سرویس مدارس نیز گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام پیمانکاران سرویس مدرسه، فراخوان از تاکسیرانان و رانندگانی که خواهان فعالیت در ارایه سرویس حمل و نقل دانش آموزی هستند، توسط سازمان تاکسیرانی شهر تهران انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ثبت نام از راننده‌های متقاضی نیز از ابتدای مرداد ماه از طریق دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی و با ارائه مدارک لازم آغاز می شود.

ابراهیمی گفت: درصورتی که رانندگان (اعم از تاکسی و شخصی) برای اولین بار متقاضی دریافت سرویس مدرسه باشند، می‌بایست دوره های آموزشی ۴ ساعته ویژه‌ای را طی نمایند تا مجوز فعالیت و برچسب سرویس مدرسه خود را دریافت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسکانیوز، تاریخ انتشار 26تیر 97، کدخبر: 961894، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
ا.ف75
راننده ها اگر بخوان در چارچوب قوانین بیمه ای بیمه بشن باید چیکار کنن؟ شرایط خاصی داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین