پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۴۳۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت باید گفتمان مهارت‌آموزی در جامعه ترویج شود.

شعار سال: سید حمید کلانتری صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته مهارت در استان بوشهر اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش بسیار مهمی در توانمندسازی افراد، ایجاد اشتغال و فاصله‌گرفتن از فقر دارد.

وی اضافه کرد: مهارت‌آموزی افراد در دوره‌ها باعث می شود تا شرایط بهتری برای دستیابی به فرصت‌های مختلف داشته باشند و توسعه مهارت‌آموزی زمینه‌ساز دستیابی به عدالت و رفع نابرابری و فراهم سازی فرصت‌های برابر خواهد شد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: یکی از مولفه‌های بسیار مهم در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در جامعه، توسعه مهارت‌آموزی است که قبل از اشتغال و در حین اشتغال باید مد نظر باشد.

توجه به نیروی انسانی ماهر

وی با اشاره به نقش مهم آموزش و مهارت آموزی در توسعه فعالیت تعاونی‌ها، تصریح کرد: آموزش نقش مهمی در ارتقای کیفیت و بالا بردن راندمان تولید و بهره‌وری دارد و باید در اولویت برنامه‌های تعاونی‌ها قرار گیرد.

کلانتری بر لزوم ترویج گفتمان مهارت‌آموزی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: هر کشوری که به توسعه و پیشرفت دست یافته است، بر نیروی انسانی ماهر تکیه کرده است و ما نیز باید در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشیم.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت بدون توجه به نیروی انسانی ماهر محقق نمی‌شود، افزود: توسعه مهارت در دستیابی به فرصت‌های برابر و کاهش نابرابری موثر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 3 مرداد 97، کد مطلب: 4356717: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
مهارت آموزی یمانی به ثمر میشینه که وزارت علوم با اموزش و پرورش به نتیجه برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین