پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۴۶۸۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: کیفیت آموزش در دوره ابتدایی افزایش می یابد.

شعارسال: رضوان حکیم زاده ظهر یکشنبه در شورای مدیران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کیفیت آموزش در دوره ابتدایی افزایش می یابد، اظهار داشت: در طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش اولویت اختصاص منابع مادی و انسانی به دوره ابتدایی است.

وی اظهار داشت: ارتقای کیفیت آموزش در دوره ابتدایی از مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش است.

۶۰ درصد دانش آموزان در دوره ابتدایی در حال تحصیل هستند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ۶۰ درصد دانش اموزان در دوره ابتدایی در حال تحصیل هستند که که افزایش اعتبارات و منابع انسانی به این بخش ضروری است.

وی تاکید کرد: باید افزایش تجهیزات برای کیفیت آموزش در دوره ابتدایی مورد توجه بیشتر قرار گیرد که این امر در حال پیگیری است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دوره ابتدایی یک دوره پایه ای است، بیان کرد: افزایش کیفیت آموزش نقش مهمی در ارتقای سطح علمی دانش اموزان دارد.

دانش آموزان مهارت کنترل خشم را یاد نگرفته اند

وی با بیان اینکه دانش آموزان مهارت کنترل خشم را یاد نگرفته اند، تاکید کرد: یادگیری مهارت های زندگی از جمله کنترل خشم توسط دانش آموزان ضروری است که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: افزایش مهارت های زندگی از جمله کنترل خشم باید در دوره ابتدایی و پیش دبستانی مورد توجه قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397 ، کدخبر: 4366753 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
چطوری میخواین تضمین کننده این هدف باشین؟ اون هم با وضعیت اسف باری که ما امروزه تو مدرسه هامون داریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
کیفی سازی در دوره ابتدایی یعنی تیشه به ریشه آموزش و پرورش زدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین