پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
رئيس قرارگاه مهارت آموزي ستاد کل نيرو‌هاي مسلح گفت:­­ بنا به دستور فرمانده کل قوا مي‌توانيم از اين پس از ظرفيت‌هاي جوانان نخبه براي نخستين بار در شرکت‌هاي خصوصي و دانش بنيان به جاي دوران سربازي استفاده کنيم.

شعارسال: سردار فرحي در مراسم اعلام تسهيلات سربازي افراد فعال در شرکت‌هاي دانش بنيان افزود: اکنون موضوع سربازي ويژگي خاصي پيدا کرده و به يک سرمايه عظيم ملي تبديل شده است.

رئيس قرارگاه مهارت آموزي ستاد کل نيرو‌هاي مسلح گفت: براي ارتقاء بهره وري و استفاده از توان سربازان بايد برنامه ريزي داشته باشيم و با توجه به توسعه شرکت‌هاي دانش بنيان و فعاليت نخبگان در اين شرکت‌ها برنامه‌هايي تدوين شده است.

وي با اشاره به وجود بيش از 150 مجموعه دولتي و فعاليت سربازان به صورت امريه در اين مجموعه‌ها افزود: بنا به دستور فرمانده کل قوا مي‌توانيم از اين پس از ظرفيت‌هاي جوانان نخبه براي نخستين بار در شرکت‌هاي خصوصي و دانش بنيان استفاده کنيم.

سردار فرحي تأکيد کرد: اين امر مي‌تواند جذابيت و نشاط سربازي را افزايش دهد و دوران سربازي دستاورد‌هاي خوبي براي افراد داشته باشد.

وي با اشاره به بحث اشتغال و فعاليت سربازان گفت: اکنون سربازان در قرارگاه مهارت آموزي فرصت مناسبي را براي آموختن مهارت‌هاي مختلف دارند.

رئيس قرار گاه مهارت آموزي ستاد کل نيرو‌هاي مسلح گفت:­ با وزارتخانه‌هاي مختلف توافق شده است که بتوان از­ ظرفيت آن‌ها براي سربازان و فعاليت آن‌ها در شرکت‌هاي مختلف استفاده شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1397 ، کدخبر:20180812145325216 ،www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین