پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۶۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های موجود تاکید کرد که در حال حاضر آمار صادرات این استان به جمهوری آذربایجان مطلوب نیست.

شعارسال: اکبر بهنام جو عصر پنجشنبه در دیدار با سفیر جمهوری آذربایجان در کشورمان اضافه کرد: ظرفیت های مناسبی برای توسعه صادرات از این استان به جمهوری آذربایجان وجود دارد و باید از این ظرفیت ها بهره گرفت.

وی توسعه همکاری های اقتصادی مابین استان اردبیل با جمهوری آذربایجان را خواستار شد و ادامه داد: افزایش همکاری های تجاری و اقتصادی خواست دو طرف است.

استاندار اردبیل با اشاره به تاریخ و فرهنگ مشترک، مرزهای طولانی و ظرفیت های دو طرف یادآور شد: با تجهیز و۲۴ساعته شدن فعالیت گمرک بیله سوار تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از اتباع جمهور آذربایجان که برای تجارت، گردشگری و درمان به این استان سفر می کنند، اتخاذ شده است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی جمهوری آذربایجان و ارائه تسهیلات و امکانات لازم به آنها خواستار رفع مشکلات و تسریع صادرات محصولات کشاورزی استان بویژه سیب زمینی، سیب درختی و صیفی جات شد.

بهنام جو در عین حال با اشاره به تجهیز فرودگاه پارس آباد بیان داشت: امکان صادرات سریع محصولات باغی به جمهوری آذربایجان و دیگر کشورهای همسایه فراهم شده است.

سفیر جمهوری آذربایجان در کشورمان نیز با اشاره هدفگذاری افزایش سقف همکاری های اقتصادی دو کشور تا سالانه سه میلیارد دلار، ظرفیتهای اقتصادی و گردشگری استان اردبیل را کم نظیر دانست.

حسین اف ادامه داد: خوشبختانه در دو سال گذشته بسیاری از مشکلات موجود در تردد اتباع دو کشور رفع شده و طرفین می توانند از این فرصت برای توسعه مبادلات اقتصادی استفاده کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25مرداد1397 ، کدخبر: 4376630: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
این نشون میده که یه ضعفی در زمینه مدیریتی در این حوزه جدیدا به وجود اومده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
لازمه ی استفاده از هر ظرفیتی جذب سرمایه گزاره. باید مسئولین به فکر باشند
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
این رفیت باید به بهترین شکل ممکن ازش استفاده بشه
ارز اوری صادرات میتونه در این مقطع نجات بخش باشه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
امار صادرات اردبیل به عراق واذرباییجان واقعا امار کمیه مسئولین چرا رسیدگی نمیکنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین