پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه از دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی خواسته‌ایم تخلفات مالی رخ داده در شهرداری همدان را پیگیری کنند، گفت: این تخلفات از طریق کمیسیون‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی و اصل ۹۰ مجلس پیگیری می‌شود.

شعار سال: امیر خجسته با اشاره به تخلفات مالی رخ‌داده در شهرداری اظهار داشت: این موضوع به گذشته باز می‌گردد و طبق مواردی که به ما اطلاع دادند در زمان آقای صوفی شهردار فعلی رخ نداده است.

وی افزود: ما از دستگاه‌های مربوطه و اطلاعاتی درخواست کرده‌ایم موضوع را به جد پیگیری کنند علاوه بر این ما از طریق کمیسیون اصل 90 و کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی پیگیر این ماجرا هستیم.

خجسته بیان کرد: در حال حاضر ما منتظر اظهار نظر دستگاه‌های اطلاعاتی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستیم و تا آن زمان فعلاً نمی‌توانیم بیش از این اظهارنظری کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس از برخورد قاطع با متخلفان خبر داد و گفت: از تمامی دستگاه‌های مربوطه به ویژه شهردار همدان می‌خواهیم در این رابطه هیچ‌گونه اغماضی نکنند تا ریشه این فساد که در همه‌جا دیده می‌شود خشکیده شود.

وی درباره ماجرای فروش زمین‌های اوقافی نیز گفت: ما توانستیم شبکه‌ای که اسناد این زمین‌ها را به نام فردی منتقل کرده است شناسایی و اطلاعات مربوطه را در اختیار دستگاه‌های امنیتی قرار دهیم تا موضوع را به جدی پیگیری کنند.

خجسته درباره پروژه عصر طلایی هگمتانه نیز عنوان کرد: در زمان ارائه این پروژه اعلام شد که قرار است هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شده و 8 هزار شغل نیز ایجاد ‌شود و بر اساس همین موضوع امتیازاتی از سوی شهرداری و استان به سرمایه‌گذار اعطا شد.

وی با اشاره به اینکه گویا پشت پرده این پروژه اتفاقاتی رخ‌ داده است که ما اطلاعات این پرونده را به دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و دیوان محاسبات تقدیم کرده‌ایم ابراز کرد: در حال حاضر دستگاه‌های مربوط در حال بررسی موضوع هستند تا دلایل فعال نشدن پروژه را بررسی کنند.

نماینده مردم همدان افزود: ما از طریق کمیسیون اصل 90 و فراکسیون امور اقتصادی این موضوع را نیز پیگیری می‌کنیم و از آن‌ها خواسته‌ایم تا ابعاد این پروژه و تخلفاتی احتمالی رخ‌داده در اداره غله را بررسی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار ما بگذارند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم پیگیر این موضوعات باشیم چراکه این موارد مطالبات مردم است به همین دلیل ما پیگیری‌های لازم را در ابعاد مختلف خواهیم داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10 شهریور 97، کدمطلب: 1817417، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین