پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم الحرام ظلم و ستم در حق مسلمانان فلسطین، یمن و عراق را ناشی از دخالت‌ قدرتهای طاغوتی در کشورهای عربی و اسلامی دانست.رهبر انصارالله افزود: «امت اسلامی ما مظلوم واقع شده است. واقعیتی که ما اکنون به عنوان امت اسلام با آن روبرو هستیم، واقعیتی غم انگیز است که از مظلومیت بسیار حکایت دارد».

شعار سال: «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در مراسم عزاداری روز سه شنبه در ایام محرم الحرام اعلام کرد که «بسیاری از امت‌های اسلامی از جمله در فلسطین، میانمار و عراق متحمل ظلم و ستمی فاحش شده اند که نشأت گرفته از دخالت قدرت‌های طاغوتی در امور کشورهای عربی و اسلامی است و حملات آمریکایی سعودی به یمن نمونه ای از این ظلم و ستم‌ها است.».

رهبر انصارالله افزود: «امت اسلامی ما مظلوم واقع شده است. واقعیتی که ما اکنون به عنوان امت اسلام با آن روبرو هستیم، واقعیتی غم انگیز است که از مظلومیت بسیار حکایت دارد».

وی در ادامه گفت: «وقتی که از عدالت سخن می‌گوییم باید به سازمانی مثل سازمان ملل مراجعه کنیم تا از ظلم و ستم در کشورهای عربی و اسلامی رهایی یابیم؟ آیا باید انتظار داشته باشیم که دستگاهی وابسته به سازمان ملل بیاید و عدالت را برقرار و ظلم و ستم را ریشه کن کند؟»

رهبر انصارالله همچنین تصریح کرد: «برخی از امت‌های اسلامی به عنوان ملل مسلمان نماز می‌خوانند، روزه می‌گیرند، به اسلام گرایش دارند و شعارهای اسلامی سر می‌دهند؛ اما همزمان با سیاست‌های آمریکا و اسرائیل کاملاً هماهنگ هستند و به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خوش خدمتی می‌کنند که این نه منطبق با اصول اسلام است و نه قرآن کریم».

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 26شهریور 97، کدمطلب: 4406193، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
ا.ف75
خدا ریشه هرچی اسلام امریکایی هست رو از زمین برداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین