پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
دقایقی پیش محمدعلی کریمی اصل رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در حساب کاربری توئیتری خود خبر عزل خود در حین سفر را اعلام کرد و نوشت: «درحالی‌که در روز تعطیل کاری با جمعی از روزنامه‌نگاران و سردبیران، مهمان شرکت ملی نفتکش در بندرعباس بودم، خبر عزل خود را در رسانه‌ها دیدم. از همکاران عزیزم در شهرداری تهران و رسانه‌های محترم، بابت همراهی و حمایت‌شان سپاسگزارم.

شعارسال: دقایقی پیش محمدعلی کریمی اصل رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در حساب کاربری توئیتری خود خبر عزل خود در حین سفر را اعلام کرد و نوشت: «درحالی‌که در روز تعطیل کاری با جمعی از روزنامه‌نگاران و سردبیران، مهمان شرکت ملی نفتکش در بندرعباس بودم، خبر عزل خود را در رسانه‌ها دیدم. از همکاران عزیزم در شهرداری تهران و رسانه‌های محترم، بابت همراهی و حمایت‌شان سپاسگزارم.

الباقی تا بعد...»

شنیده‌ها حاکی از آن‌ است که به دلیل نارضایتی شهردار تهران از عملکرد رسانه‌ای کریمی اصل در موضوع قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان منجر به این اتفاق شد که این خبر یک بار دیگر رفتار غیرحرفه‌ای عزل برخی مسئولین در حین سفرهای خارجی در گذشته یادآوری کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 20مهر 1397، کدخبر:317400 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین