پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
آنچه این روزها اعتراض های فراوانی در شبکه های اجتماعی شهر کرج به همراه داشته است، انتصابات علی اصغر کمالی زاده، پنجمین شهردار منتخب 13 عضو شورای شهر است.

شعارسال: آنچه این روزها اعتراض های فراوانی در شبکه های اجتماعی شهر کرج به همراه داشته است، انتصابات علی اصغر کمالی زاده، پنجمین شهردار منتخب 13 عضو شورای شهر است.

آنچه رسانه ای های کلانشهر کرج بر آن تاکید داشته و بر آن نقد دارند سهم مغفول مانده مردم از سبد مدیریتی شهرداری کرج است و معتقد هستند که غنائم بین اعضای شورای شهر تقسیم شده و انتصابات بر پایه نسبت های سببی و نسبی بوده است.

سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور می گوید: اعضای شوراهای شهر و روستا و بستگان درجه یک آنها به هیچ وجه حق انجام معامله با دهیاری ها، شهرداری، سازمان و شرکت های وابسته نخواهند داشت.

انعقاد هر گونه قرارداد ممنوع بوده و در صورت مشاهده این مسئله، ضمن لغو قرارداد و سلب عضویت دائم فرد از شورا، پرونده توسط فرمانداران به مراجع ذی صلاح ارسال می شود.

همچنین ورود مدعی العموم و فرماندار کرج به انتصابات مذکور مطالبه ای است که توسط شبکه های اجتماعی دنبال شده و خواستار رسیدگی به این مهم هستند.

و اما احمد علی آبادی فراهانی، مدیر کل بازرسی استان البرز انتصابات ناشایست و جذب نیروی ناروا را بر خلاف قانون دانسته و می گوید: اداره کل بازرسی در استان ها این اختیار را دارد که بر امور انجام شده در شوراها نظارت کند اما با توجه به اینکه شورا یک پارلمان شهری است این وظیفه به اعضای شورا محول شده است.

به نظر می رسد بر اساس آنچه در شبکه های اجتماعی آمده است اعضای شورای شهر، شهرداری بله قربان گو می خواستند تا انتصابات دلخواه آنها را انجام دهد.

شایان ذکر است بر طبق اخبار منتشر شده در سایت مدیریت شهری کرج و برخی گروه های تبادل اخبار شورای شهر کرج طی روزهای اخیر، علی اصغر کمالی زاده، شهردار کرج در حکمی سجاد اسدالهی، داماد فریده بزنی عضو شورای شهر کرج را به عنوان جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج منصوب کرد و طی حکمی آرش ارشد، همسر سارا دشتگرد عضو دیگر شورا به عنوان رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج انتخاب شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه خبری تیتر یک ، تاریخ انتشار: 13آذر 1397 ، کدخبر:154846 www.titre1.com،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسئول
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
1
چیز تازه ای نیست ژن های خوب کل کشور گرفتن این که یه استان بسیار کوچیکه که در مقایسه با کل کشور هیچی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین