پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
معاون اول‌ رییس جمهور در پیامی، جان باختن دانش آموزان زاهدانی در حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه این شهر را تسلیت گفت.

شعار سال: معاون اول‌ رییس جمهور در پیامی، جان باختن دانش آموزان زاهدانی در حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه این شهر را تسلیت گفت.

رویکردامروز متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

خبر دردناک و غم انگیز جانباختن سه نفر و مجروحیت یکی از نونهالان عزیزم در حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه شهر زاهدان موجب تأسف و تألم فراوان گردیداین مصیبت اندوهبار را که قلب مردم ایران را جریحه‌دار کرد، به عموم ملت ایران، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان به ویژه خانواده‌های عزادار از صمیم قلب تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای مجروح حادثه شفای عاجل و برای خانواده های عزادار صبر و اجر مسئلت دارم.

لازم است وزیر محترم آموزش و پرورش، استاندار محترم استان و مسئولان دستگاه‌های ذی ربط ضمن بکارگیری کلیه امکانات پزشکی برای نجات جان مصدوم عزیز حادثه و نیز رسیدگی و ارائه کمک‌های لازم به خانواده‌های ارجمند داغدار، نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه تلخ و برخورد با متخلفین این اتفاق ناگوار اقدام و نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع مردم بزرگوار ایران برسانند.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور"

روز سه‌شنبه یک واحد آموزشی در زاهدان دچار آتش سوزی شد که در پی آن سه کودک فوت شدند و یک کودک نیز به شدت دچار سوختگی شده بود که کودک چهارم نیز شب چهارشنبه به همکلاسی‌های آسمانیش پیوست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد امروز، تاریخ انتشار 30 آذر 97، کد مطلب: 1469، www.rooykardemrooz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین