پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت همراه با استاندار خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی راه اندازی مدارس ورزشی و تقویت حضور بانوان و بخش خصوصی در عرصه ورزش استان را خواستار شد و گفت: تقویت منابع انسانی متخصص در بخش های مدیریت و مربیگری فنی در واقع نوعی سرمایه گذاری در ورزش است.

شعارسال: در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت همراه با استاندار خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی راه اندازی مدارس ورزشی و تقویت حضور بانوان و بخش خصوصی در عرصه ورزش استان را خواستار شد و گفت: تقویت منابع انسانی متخصص در بخش های مدیریت و مربیگری فنی در واقع نوعی سرمایه گذاری در ورزش است.

دکتر شجاعی در این دیدار اظهار داشت: داشته های ورزشی استان در بخش منابع انسانی باید به درستی احصا شود تا با حمایت از آنان بتوانیم سرمایه گذاری دائمی برای ورزش استان ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر این که تلاش ما باید ارتقای جایگاه ورزش استان به معنای عام و واقعی باشد، افزود: نگاه مسئولان و متولیان امر در حوزه ورزش باید عمیق و درونی و نه از روی تعصب باشد و باید با تقویت این نگاه در مجموعه ورزش استان زمینه ساز تسری آن در بدنه اجرایی باشیم.

دکتر شجاعی تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تاکید بر پیشگیری بیماری ها و کاهش هزینه های درمانی، تقویت انسجام اجتماعی و نمایش هویت ملی با توسعه برنامه های ورزشی امکان پذیر است؛ به گونه ای که در رویدادهای ورزشی مختلف شاهد حضور کشورهای جنگ زده نیز هستیم، چرا که میادین ورزشی تنها مکان برای نمایش پرچم کشورها بدون دغدغه است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: می توان ادعا کرد اعضای بخش ورزش از بهترین افراد در جامعه هستند چرا که با توجه به ذات و موقعیت خود با برخی از پاکی ها عجین شده و در حد توان مسئولیت اجتماعی را قبول می کند.

دکتر شجاعی ادامه داد: توسعه ورزش به معنای هزینه کرد اعتبارات بیشتر نیست بلکه باید برنامه ریزی ها در این بخش تقویت شود و شرایطی را فراهم کنیم تا افراد مشهور و معروف ورزش پیشآهنگ حرکت جوانان استان شوند که این کار مستلزم همت بلند و پرهیزی از پراکنده کاری است.

دکتر شجاعی در ادامه خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان درباره مقتضیات نمایش چهره ورزش استان در کشور گفت: ظرفیت های ورزشی استان که می توانند در لیگ های مختلف حضور داشته باشند، مشخص شود و ورزشکارانی هم که قابلییت حضور در رویدادهای مهم المپیک و پارالمپیک دارند، با هدف حمایت بیشتر، شناسایی و اعلام کنید.

وی تاکید کرد: برای شناسایی ظرفیت های ورزشی از ظرفیت های آموزش و پرورش و آموزش عالی استان بهره مند شوید و مدارس ورزشی را راه اندازی کنید. دکتر شجاعی افزود: با پیش بینی سیاست های تشویقی کامل و جامع از ظرفیت بخش خصوصی برای تقویت ورزش استان بهره مند شوید و در واگذاری امور به این بخش خساست به خرج ندهید.

دکتر شجاعی افزود: هیئت های ورزشی استان به سمت پربار کردن کمیته های استعداد یابی بروند و با هدف معرفی استان در برگزاری اردوهای تیم ملی البته با شرط حضور ورزشکاران و مربیان استان در این اردوها، فعال شوید.

استاندار خراسان شمالی تشکیل شورای عالی ورزش استان را اقدامی مهم قلمداد کرد و گفت: این شورا در اسرع وقت تشکیل و مسئولیت دستگاه های اجرایی به تفکیک مشخص شود تا امور ورزشی استان در آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دکتر شجاعی افزود: حضور فعال سازمان های مردم نهاد در بخش ورزش استان با مشخص شدن زمینه های کاری باشد تا هزینه کرد اعتبارات و انجام فعالیت ها بهره وری لازم را به دنبال داشته باشد. وی تصریح کرد: مطالبه گری خود برای دریافت اعتبارات را از وزارت ورزش و جوانان به ویژه در پروژه های عمرانی و تامین و تکمیل زیرساخت ها افزایش دهید و در بخش امور اراضی نیز اگر مشکلی وجود دارد، اعلام و مکان های ورزشی بدون استفاده در سطح شهر را شناسایی کنید تا در چارچوب قانون و مقررات و با هدف تامین نقدینگی بخش ورزش استان، راهکارهای اقتصادی کارشناسی و با قابلیت اجرا پیش بینی شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نگاه های بد مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی اهمیت ندادن نظام به بانوان است ولی ما باید با حمایت برای حضور بیشتر بانوان در رویدادهای ورزشی این نگاه اشتباه را از بین ببریم و اداره کل ورزش و جوانان هم یک سالن ورزشی ویژه بانوان معرفی کند تا ظرفیت جدیدی به داشته های استان در بخش قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی افزوده شود.

دکتر شجاعی با بیان این که مدیران استان باید دورترین نقاط را نیز مورد توجه قرار دهند، گفت: مسابقات ورزشی از عمق روستاهای استان طرح ریزی کنید و تاکید دارم پایان این مسابقات باید به شهرها متصل شود تا آنان متوجه نگاه و حمایت مسئولان باشند و در مورد ورزش کشتی با چوخه نیز پیشنهاد برگزاری جشنواره های ورزشی با حضور دیگر کشورهای فعال در این ورزش را دارم.

بر اساس این گزارش، مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای این دیدار به بیان گزارش از اقدامات و قعالیت های انجام شده حوزه کاری خود پرداخت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 17دی 1397 ، کدخبر: 796953 www.borna.news ،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
امیدوارم زودتر تصویب بشه تا بانوان هم به این سرگرمی ها دلخوش باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین