پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: در این استان تک‌ستاره‌های ورزشی وجود دارند ولی برای تداوم و گسترش قهرمانی‌ها نیاز به توجه ویژه به ورزش استان است.

شعار سال: مهرداد ابراهیمی صبح امروز در مراسم تکریم و معارف مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی اظهار داشت: ورزش استان از لحاظ جایگاه ورزشی٬ تاسیسات٬ ساختمان و حرفه‌ای بودن٬ جای زیادی برای کار دارد که امید است با برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار و تلاش مدیران این بخش٬ حرف‌هایی برای گفتن در میادین ورزشی داشته باشیم٬ کما اینکه تاکنون نیز در برخی از رشته‌ها تک ستاره‌هایی در جهان ورزش داشته‌ایم.

وی افزود: ورزش با فرهنگ عجین شده و در میادین ورزشی می‌توان کار فرهنگی انجام داد و کشور ایران بهترین سرمایه اجتماعی را در این شاخص دارد. سرمایه اجتماعی سبب شکل گیری اعتماد و مشارکت و ارتباطات می‌شود.

معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم همکاری آموزش و پرورش با ادارات ورزش و جوانان٬ گفت: ورزش همراه با مشارکت٬ سبب ایجاد نشاط و امید می‌شود. آموزش و پرورش باید با ورزش عجین شود تا استعدادها شکوفا شده و مشکلی بابت قهرمانی در سال‌های آتی نداشته باشیم.

ابراهیمی افزود: ورزش باید با روش متوازن و متعادل مدیریت و جنبه عقلانی و عاطفی حرکت کند و تساوی حقوق زنان و مردان نیز باید در دستور کار قرار بگیرد. تعادل در نگاه شهرستانی، آرامش، گره گشایی از ورزشکاران و ارباب رجوعان و نگاه توسعه‌ای در ورزش از مهم‌ترین اولویت‌های مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان شمالی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 12 مهر 96، کد مطلب: 1536266: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین