پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس می گوید:در چهل سالگی انقلاب اسلامی نیاز است که یک خانه تکانی انقلابی در مدیران ایجاد شود.

شعارسال:نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس می گوید:در چهل سالگی انقلاب اسلامی نیاز است که یک خانه تکانی انقلابی در مدیران ایجاد شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به 40سالگی انقلاب اسلامی ایران،گفت:واقعیت را باید بپذیریم و واقعیت این است که مردم از شرایط ناراحت هستند چراکهرفتار برخی مسئولین کشور و متولیان امر را مانند دهه اول انقلاب و دوران جنگ نمی بینند و درست هم می گویند.

وی با بیان اینکه انصافا رفتار مسئولین تغییر کرده است، افزود: همه مادر این موضوع مقصر هستیم؛ به طور مثال شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تربیت مدیر اسلامی با فرهنگ انقلابی چه کرده است. هنوز مدیران ما در دانشگاه‌ها با فرهنگ غربی آموزشمی‌بینند و تربیت می‌شوند، پس نمی‌شود ایراد گرفت.

مردم ما به بلوغ سیاسی و اجتماعی خوبی رسیده اند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه انتظارات مردم از مدیران در آستانه چهل سالگی با طول ۴۰ سال فراز و نشیب برآورده نمی‌شود، مطرح کرد:مردم برخی مدیران را در خط مشی مردمی نمی‌بینند؛ مدیران با الگوهای غربی ادارات شان را اداره می‌کنند و رفتار و نوع برخورد با مردم تحکم آمیز ونگاه از بالا دارندواز مردم فاصله می‌گیرند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه مردم ما به بلوغ سیاسی و اجتماعی خوبی رسیده اند، تاکیدکرد: مردم احساس شان این است که مدیران برای آنها وقت نمی‌گذارند؛درست است که مدیر برای مردم کار می کند؛ ولی این که بگویداصلاً فرصتی برای مردم ندارم!پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه مردم مدام می‌گویند مگر این مسئول برای ما کار نمی کند و چرا حرف مارا نمی شنوند؛ اظهار کرد: درست است که مسئولین وقتی کاری می‌کنند یک جامعه چند هزارنفری از آن منتفع می‌شوند؛ ولی شنیدن درد و دل مردم در اجرا و انجام وظایف بسیار موثر است. من فکر می کنم باید مدیران یک سری رفتارهایی انجام دهند تا دغدغه مردم که می گویند مدیران از مردم فاصله گرفته‌اند، برطرف شود.

جعفرزاده در ادامه تاکید کرد: مردم می گویند مدیران به دنبال زراندوزی هستند؛ مدیران فرصت و حوصله ای برای مردم ندارند، مدیران باید گوش شنوایی برای شنیدن حرف مردم تربیت کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: فرهنگ اولیه انقلاب و زمان جنگ تحمیلی که مثلا مسئولان روی زمین می نشستند، ضرورت آن زمان بود، الان آن شرایط نیست. شرایطی که باید مردم باید چند دَر را بگذرانند تا به مدیر برسند هم پسندیده نیست.

اشرافی‌گری از مدیر انقلابی پسندیده نیست

عضو فراکسیون ایثارگران و جانبازان مجلس مطرح کرد: فکر می کنم مسئولان در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی یک بازنگری درزندگی، اموال، خانواده، آداب و رفتار با مردم، شنیدن درد و دل مردم، مکانیسم هایپاسخگوییو مکانیسمهای شفاف سازی ضرورت دارد که این کارها را در ۴۰ سالگی انجام دهند و یک خانه تکانی انقلابی در مدیران ایجاد شود.

جعفرزاده ایمن آبادیبا اشاره به واردات تعدادی خودروی لوکس در یکی از وزارتخانه‌ها ،اظهار کرد: یکی از وزارتخانه ها ۵ دستگاه یک و نیم میلیارد تومانی ماشین خریده است، برای چه منظوری این کار را انجام می دهند، آن هم در این شرایط اقتصادی کشور. وقتی مردم این رفتارها را می بینند ناراحت می شوند و ما هم به مردم حق می‌دهیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تأکید براینکه شرایط کشور نسبت به سال های اول انقلاب و سال های جنگ تحمیلی تغییر کرده است، تصریح کرد: نظام ما نظام انقلابی و اسلامی است؛ اشرافی‌گری از مدیر پسندیده نیست؛ مدیر یک دستگاه در این شرایط اقتصادی، ضرورتی ندارد در یک خودرو میلیاردی و حتی چند صد میلیونی بنشیند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار22 بهمن 97، کدخبر: 417585، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
به نظر در بین نمایندگان مجلس هم باید این کار صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین