پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۹۰۸۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
:مشاور وزیر معارف افغانستان گفت: استفاده از الگوی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه خلق ایده‌ها و فناوری‌های نوین در آموزش عالی افغانستان، محقق می‌شود
شعارسال:مشاور وزیر معارف افغانستان گفت: استفاده از الگوی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه خلق ایده‌ها و فناوری‌های نوین در آموزش عالی افغانستان، محقق می‌شود.

ذبیح‌الله فطرت ، با اشاره به دستاوردهای کلان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه آموزش عالی، گفت: تجربیات و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی و سازمان سما در زمینه مدارس، با توجه به وجود اشتراکات فراوان بین دو کشور، در افغانستان نیز قابل اجرا است.

رئیس دفتر و مشاور وزیر معارف افغانستان در رابطه با پیشرفت‌های ایران در بسیاری از حوزه‌های علم و فناوری، ادامه داد: بزرگترین دستاوردهای نظام دانشگاهی ایران و به‌خصوص دانشگاه آزاد اسلامی، خلق ایده‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف علوم پایه و مهندسی است که در این راستا می‌توان از تجربیات دانشگاه آزاد اسلامی در راه‌اندازی مراکز رشد و فناوری و نحوه مدیریت آن‌ها بهره‌مند شد.

فطرت ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما پیشرفت‌های چشمگیری در مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی دانش‌آموزان داشته است و امیدواریم در این راستا با استفاده از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی طرح‌های مشترک را در مکاتب(مدارس) افغانستان راه‌اندازی کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: نظام آموزشی ایران و افغانستان شباهت‌هایی بسیاری با یکدیگر دارند. برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در افغانستان و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه نیز خوشبین هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار3اسفند97،کدخبر: 362671، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین