پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۹۷۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۳
شهردار تهران در بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز از حاذبه‌های نوروزگاه‌ها و ویژه‌برنامه‌های متنوع، جذاب و فرهنگی آن‌ها سخن گفت.
 شعار سال:  پیروز حناچی، شهردار تهران در بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز در جمع خبرنگاران گفت: نشاط بخشی از زندگی شهری است. ایجاد بخشی از نشاط شهری وظیفه معاونت اجتماعی شهرداری تهران است که برای آن برنامه هم دارد. این برنامه‌ها مبتنی بر آیین و فرهنگ و تاریخ ما طراحی شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته ما تنها در همین مکان نوروزگاه داشتیم، اما امسال به صورت موازی در چند بخش دیگر هم این نوروزگاه‌ها برگزار می‌شود و شاهد برپایی ۴۰ نوروزگاه در سراسر پایتخت هستیم.

حناچی در پاسخ به این پرسش که این نوروزگاه‌ها چه قدر می‌تواند در جذب گردشگر موثر باشد توضیح داد: نوروزگاه‌ها از جاذبه‌های یک شهر هستند، به هرحال مردم و گردشگران شهر را به‌دلیل جاذبه هایش به عنوان مقصد انتخاب می‌کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه باید روی این جاذبه‌ها سرمایه گذاری کرد، افزود: تهران جاذبه‌های بسیاری دارد و معرفی و تقویت آن‌ها می‌تواند تهران را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری مطرح کند.

وی گفت: سال گذشته تنها در یک نقطه نوزوزگاه برپا بود، اما امسال از تمام نقاطی که جاذبه داشتند استفاده کردیم تا میزبانی شایسته برای گردشگران باشیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان،تاریخ انتشار:7فروردین1398،کدخبر:505760،www.mizanonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین