پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱
استاندار خراسان شمالی گفت: اینکه آمریکای جنایتکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریسم خطاب کرده نشان از عظمت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

شعارسال: محمدعلی شجاعی امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون هر کجا که کشور نیاز به ایثارگری و جانفشانی داشت، سپاه حضور پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه همزاد انقلاب است افزود: اینکه امریکای جنایتکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریسم خطاب کرده نشان از عظمت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است چراکه ورود سپاه به عرصه های مختلفی همچون سازندگی، اقتصادی و عمران و آبادانی آن‌هم با نگاه جهادی، دشمنان را دچار عصبانیت و غضب نموده است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پیوند میان مردم و سپاه ناگسستنی است تصریح کرد: با تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب و همیاری و همکاری نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی، انقلاب و نهضت اسلامی مسیر خود را با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌کنند.

شجاعی در ادامه با تاکید بر اجرای مصوبات انجام نشده این شورا از گذشته خاطرنشان کرد: اینکه مدیری در انجام وظیفه قانونی خود کوتاهی کند هم وقت و هم بیت المال را به هدر داده لذا مدیر باید به امور خود مسلط بوده و همچنین اینکه در جلسه ای موضوعی مصوب نشود بهتر از عدم اجرای مصوبات است چراکه شأن مدیر به اجرای مصوبات می‌باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید برای مخاطبین خود که دانش‌آموزان و دانشجویان هستند برنامه‌هایی در راستای نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشند٬ افزود: دستگاه‌های اجرایی، بنیاد شهید، دانشگاه‌ها، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش باید برنامه‌هایی در راستای آشنایی و ترویج ارزش های دفاع مقدس را برای دانش آموزان و نسل آینده ارائه دهند.

شجاعی از بهره‌برداری تمامی یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان ظرف 5 ماه آینده خبر داد و افزود: در 6 ماه ابتدایی سال 98 تمامی یادمان‌های شهدای گمنام که در هر نقطه از استان اعم از شهر و دانشگاه می‌باشند، باید به بهره‌برداری کامل برسد. همچنین مراحل جانمایی یادمان شهید گمنام در دانشگاه بجنورد به اتمام رسیده و نخستین شهید گمنامی که وارد استان شود در دانشگاه مادر استان خاکسپاری خواهد شد.

مقام عالی دولت در خراسان‌شمالی خطاب به معاونت سیاسی و اجتماعی خود افزود: در تمامی شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران، شهرداری و اداره اوقاف قطعه‌‌ای به نام صابرین را جهت خاکسپاری والدین شهدا و جانبازان اختصاص دهید.

وی در پایان با تاکید بر اجرای دانشنامه استانی دفاع مقدس اضافه کرد: تهیه دانشنامه اقدامات و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان استان یک کار ارزشمند و نقشه راه است که باید به اتمام برسد. همچنین به تمام باید دانشجویان و دانشگاه‌های استان اعلام شود که از پایان نامه‌هایی تحت عنوان دفاع مقدس حمایت شده و اعتبارات لازم هم برای این پروژه‌ها تعریف شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار : 21فروردین 98، کد خبر:1986312 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
آمریکا از ایران میترسد آمریکا اگر می توانست تا الان یک غلطی کرده بود ما باید شعار مرگ بر آمریکا را بلند سردهیم و از سپاه حمایت کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین