پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: پنج میلیون و700 هزار واحد مسکونی فرسوده در543 شهر کشورشناسایی شده که با درحال بازآفرینی است.

شعار سال: سیدمحمد پژمان، وسعت سکونتگاه های بافت فرسوده کشور را 140 هزارهکتار برآورد کرد و گفت: تاکنون 13 درصد آن بازآفرینی شده که بخش عمده آن در یک دهه گذشته بوده است.
وی میزان اعتبار مور نیاز برای بازآفرینی بافت های فرسوده شهری را 500 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای این کار به مشارکت جدی سرمایه گذاران خصوصی و مالکان واحدهای فرسوده نیاز است.
معاون وزیر راه و شهرسازی از دستور کار قرار گرفتن عملیات بازآفرینی 100 هزار واحد مسکونی غیرمقاوم و فرسوده در سطح کشور طی سال جاری خبر داد و افزود: با تشکیل هیات های بازآفرینی محلی، عملیات بازسازی امسال رونق خواهد گرفت.
پژمان، تعداد محله های دارای سکونتگاه های سست و غیرمقاوم و نیاز به بازآفرینی را دو هزار و700 محله دانست و گفت: یکهزار و 100 هکتار از بافت فرسوده شهری در 18 شهر چهارمحال وبختیاری قرار دارد.
وی از تشکیل هیات اجرایی بازآفرینی شهری در استان های کشور طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: انعقاد نخستین هیات اجرایی بازآفرینی متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار مرکز استان، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با استاندار منعقد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 8 اردیبهشت 98، کد مطلب: 83307173: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
شاید این کمکی به قیمت بازار مسکن هم انجام بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین