پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۷
مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با حضور در نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب از روند زنده گیری سگ‌ها بازدید کرده و گفت: عقیم‌سازی سگ‌ها براساس قانون شهرداری‌ها انجام می‌شود.

شعارسال: مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با حضور در نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب از روند زنده گیری سگ‌ها بازدید کرده و گفت: عقیم‌سازی سگ‌ها براساس قانون شهرداری‌ها انجام می‌شود.

در این بازدید تحصیلی مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با تاکید بر این که هر مخلوقی حرمتی و حقی دارد و لازم است در تمام مراحل زنده گیری این حقوق رعایت شود، اظهار داشت: سگ ها در بدو ورود به نقاهتگاه قرنطینه می شوند و از سوی دامپزشک مستقر در مرکز معاینات اولیه پزشکی روی آن ها انجام می شود.

وی گفت: در مرحله بعد با شیوه های کاملا بهداشتی کار شست و شو وانگل تراپی انجام و حیوان وارد فاز عقیم سازی می شود.

تحصیلی با بیان این که به استناد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و دستورالعمل سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، مصوب سال ۱۳۸۷ در راستای کنترل جمعیت حیوانات شهری، فرایند عقیم سازی سگ انجام می شود، تصریح کرد: پس از این مرحله کار واکسیناسیون حیوان انجام می شود و حیوان تا پایان دوران نقاهت در مرکز باقی می ماند. پس از آن سگ ها نشانه گذاری و در حریم شهر رهاسازی می شوند.

تحصیلی خاطر نشان کرد:در عملیات زنده گیری سگ های بدون صاحب با سگ های نژاد دار و اصیلی رو به رو می شویم که در سطح شهر رها شده اند.

وی با بیان این که برای صیانت از حقوق حیوانات لازم است فرهنگ سازی های گسترده ای انجام شود، تاکید کرد: اگر شهروندان پیش از تملک سگ اطلاعاتی در خصوص نحوه نگه داری آن کسب کنند، دیگر شاهد چنین صحنه هایی نخواهیم بود.

تحصیلی افزود: زنده گیری سگ ها در فصول مختلف سال متفاوت است و گشت زنی نیروهای ما بین ساعت ۴ تا ۹ صبح انجام می شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار : 20اردیبهشت 98، کد خبر:1258419 www.khabaronline.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین