پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۶۱۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک از راه اندازی مرکز نگهداری از سگ های خیابان گرد در کهریزک خبر داد و گفت: شهرداری کهریزک به سرمایه گذاران مراکز حمایت از سگ های خیابان گرد تسهیلات اعطا می کند.
شعار سال:شهردار کهریزک از راه اندازی مرکز نگهداری از سگ های خیابان گرد در کهریزک خبر داد و گفت: شهرداری کهریزک به سرمایه گذاران مراکز حمایت از سگ های خیابان گرد تسهیلات اعطا می کند.

اسماعیل نعمت زاده ظهر پنج شنبه با اعلام خبر راه اندازی مرکز  نگهداری از سگ های خیابان گرد در کهریزک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از حیوانات و سگ های خیابان گرد، تاسیس مرکز نگهداری در فهرست برنامه های مدیریت شهری شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح خصوصی سازی، با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی امتیاز و تسهیلات لازم جهت راه اندازی مرکز نگهداری از سگ های خیابان گرد واگذار می شود.

نعمت زاده افزود: در این فراخوان عمومی از علاقه مندان و نمایندگان رسمی تشکل ها(NGO) جهت تاسیس مرکز نگهداری از سگ‌های خیابان گرد دعوت بعمل می آید ، که با مشارکت در این طرح اعلام امادگی کنند ، تا با دراختیار قرار دادن زمین از سوی شهرداری به سرمایه گذاران شرایط ساخت و راه اندازی مرکز نگهداری فراهم گردد.

شهردار کهریزک گفت: در این فراخوان عمومی از علاقه مندان و نمایندگان رسمی تشکل ها(NGO) در خصوص تاسیس مرکز نگهداری از سگ‌های خیابان گرد دعوت بعمل می آید جهت مشارکت در این طرح اعلام امادگی کنند تا با دراختیار قرار دادن زمین از سوی شهرداری به سرمایه گذاران شرایط ساخت و راه اندازی مرکز نگهداری فراهم گردد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:31مرداد1398،کدخبر:4698973،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین