پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
محمدرضا فلاح نژاد فرماندار نظرآباد گفت: با دستور استاندار البرز در روستای بختیار بخش تنکمان حضور یافته و در نشستی با حضور مسئولان مربوطه، تدابیر لازم برای حل مشکل آب این روستا اتخاذ شد.
شعار سال:فرماندار نظرآباد گفت: با دستور استاندار البرز در روستای بختیار بخش تنکمان حضور یافته و در نشستی با حضور مسئولان مربوطه، تدابیر لازم برای حل مشکل آب این روستا اتخاذ شد.

 محمدرضا فلاح نژاد با اشاره به اینکه روستای بختیار، بخش تنکمان ۳ روز با اختلال در روند آبرسانی مواجه شده بود، افزود: بر این اساس ۱۰۰ خانوار در این روستا دچار مشکل شده بودند که بر حسب دستور استاندار البرز با حضور به موقع برای افزایش تانکرهای آبرسانی تا راه اندازی چاه برای این روستا تصمیم گیری شد.

وی افزود: تیم ویژه ای در محل روستای بختیار بخش تنکمان در شهرستان نظرآباد تشکیل جلسه داده و با تمهیداتی که اندیشیده شد، روند حل مشکل آبرسانی به این روستا تسریع شد.

فلاح نژاد اظهار داشت: انشعابات غیرمجاز نیز در این راستا تاثیر بسزایی داشته که مقرر شد به زودی نسبت به تعیین تکلیف این انشعابات اقدام لازم صورت گیرد.

غفور قاسمپور، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز نیز با حضور در روستای بختیار، از تصمیم گیری در راستای حل مشکل آبرسانی به این روستا خبر داد و گفت: پس از دستور استاندار البرز در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافتیم.

قاسمپور افزود: در این بازدید که مسئولان مربوطه نیز حضور داشتند مقرر شد تا موعد راه اندازی چاه، بر تعداد تانکرهای آبرسانی به روستا افزوده شود.

وی عنوان کرد: قطعی آب مقطعی بوده و این مشکل طی روزهای آینده با پیگیری های جدی حل خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:17خرداد1398،کدخبر: 770514،www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین