پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۱۳۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده توسط شورای انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده ‌است.

شعار سال: سید جواد ساداتی‌نژاد گفت: کنکور بر طبق سنوات گذشته و با همان شرایط برگزار می‌شود و قرار نیست در کنکور سال ۹۸ تغییراتی برای سهمیه‌ها اعمال شود.

وی در خصوص بحث اختصاص سهمیه به دانش آموزان مناطق سیل‌زده اظهار کرد: هیچ موضوع خاصی در مورد اختصاص سهمیه‌های جدید به داوطلبان کنکور مطرح نیست و تنها بحث اختصاص سهمیه به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده صورت گرفته است که این موضوع را نیز شورای انقلاب فرهنگی به تصویب رسانده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موضوع اختصاص سهمیه‌ها به شورای سنجش و پذیرش دانشجو مربوط نمی‌شود و در حال حاضر که نزدیک به برگزاری کنکور هستیم حتی اگر قرار به تغییر سهمیه‌ها هم باشد امسال این موضوع منتفی است.

ساداتی‌نژاد اضافه کرد: سهمیه مناطق سیل‌زده مازاد بر ظرفیت کنکور است و میزان و تعداد ظرفیتان بر اساس داوطلبان و رشته‌های آن‌ها متفاوت خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 24 خرداد 98، کد مطلب: 398073:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین