پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴
برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: در دو روز گذشته شاهد رویدادهای مهمی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران بوده ایم، روز گذشته نمایشگاه خوشنویسان پیشکسوت معاصر در موزه خوشنویسی ایران افتتاح شد، امشب نیز شاهد برگزاری آیین پایانی دومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر معاصر هستیم.
شعار سال:برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: در دو روز گذشته شاهد رویدادهای مهمی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران بوده ایم، روز گذشته نمایشگاه خوشنویسان پیشکسوت معاصر در موزه خوشنویسی ایران افتتاح شد، امشب نیز شاهد برگزاری آیین پایانی دومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر معاصر هستیم.
شورای شهر تهران ما را در تصویب لایحه ایجاد حریم برای مجسمه‌های شهری همراهی کند
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، ضرغامی با بیان این مطلب، افزود: خوشحالم هنرمندان شرکت کننده در این رویداد توانستند در زمان مقرر به بهترین شکل ممکن ساخت پرتره هایی که برعهده شان گذاشته شده بود را به سرانجام برسانند. برخی از پرتره هایی که در این رویداد خلق شده اند فخر مجسمه های شهری به شمار می روند.

او در ادامه درباره روند انتخاب هنرمندانی که در این رویداد پرتره آن ها ساخته شد، گفت: پس از نامه نگاری با انجمن های هنری از آن ها خواستیم تا تعدادی از مفاخرشان را به سازمان زیباسازی معرفی کنند تا پرتره آن ها در دومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر معاصر ایران ساخته شود. در این رویداد ۲۶ تن از مفاخر هنر معاصر ایران انتخاب شدند و در دومین دوره سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر معاصر ایران پرتره آن ها ساخته شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت: از شورای شهر تهران می‌خواهم که ما را در تصویب لایحه ایجاد حریم برای مجسمه‌های شهری همراهی کند تا در پایتخت شاهد آن باشیم که وقتی مجسمه‌ای در معبری نصب می‌شود مدیریت شهری رو به روی آن درخت نکارد و تابلویی نصب نکند.

ضرغامی گفت: بسیاری از سردیس‌ها و مجسمه‌های شهری به علت شلوغی معابر امکان دیده شدن و ایجاد زیبایی محیطی را ندارند که باید برای حل این معضل راهکاری پیدا شود.

او گفت:در سال جاری سمپوزیوم بین المللی تهران را برگزار خواهیم کرد و امیدوارم همچون دوره های گذشته هنرمندان در این رویداد به بهترین شکل هنرشان را ارائه دهند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات  برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان ،تاریخ انتشار:18تیر1398،کدخبر:21139،www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
باید از این گونه برنامه ها در سراسر کشور برگزار بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین