پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
معاون وزیر امور خارجه روسیه روز شنبه گفت که در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین مکانیزم پرداخت اینستکس و رآکتور آب سنگین اراک مطرح خواهند شد.
شعار سال :  به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه روز شنبه اعلام نمود که مکانیزم پرداخت «اینستکس» و موضوع رآکتور آب سنگین اراک در ایران موضوعات اصلی دیدار کمیسیون مشترک برجام در وین خواهند بود.
وی در ادامه افزود که موضوع اینستکس نیز مطرح خواهد شد، اما موضوعات بسیار دیگری نیز بررسی خواهند شد. تمام طرح‌ها و پروژه‌هایی که اجرای آن‌ها ادامه دارد و با مشکلاتی روبه‌رو هستند از جمله آنچه با تهدیدهای آمریکایی‌ها و کاربرد مستقیم تحریم‌ها مرتبط است ــ فردو و اراک ــ و باقی مسائل از این نوع موضوعات مطرح خواهند شد.
کمیسیون مشترک برجام قرار است روز یکشنبه در وین برگزار شود.
وی که در آستانه نشست کمیسیون مشترک برجام در وین صحبت می‌کرد، گفت:«آنچه به تولید آب سنگین در ایران مربوط می‌شود، سطح آن آن‌قدر بالا نیست که بتواند به یک مشکل حاد و داغ مبدل شود و به تصمیم‌گیری فوری نیاز داشته باشد».

شعارسال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار: 6 مرداد 1398، کدخبر:2063406،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
مطرح شدن کافی نیست باید کار مفیدی انجام بدید تا مشکلات ایران حل شه و تعهدات غرب در برجام انجام شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین