پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست در ارتباط با لزوم بازنگری در طرح کاهش آلودگی هوا گفت: فروش روزانه طرح می‌بایست تحت هر شرایطی ممنوع شود و نباید مردم فکر کنند که مشکل ورود به طرح می‌تواند با پول حل شود.

شعارسال: داریوش گل‌علیزاده در ارتباط با ممنوعیت پیش‌فروش خودرو‌هایی با استاندارد یورو ۴ برای سال ۹۹ اظهار کرد: درصورتی‌که شرکت‌های خودروساز تا پایان سال استاندارد یورو ۵ را از سازمان محیط زیست اخذ نکنند پلیس این خودرو‌ها را شماره‌گذاری نخواهد کرد.

وی با بیان این‌که شرکت ایران خودرو حدود مجاز استاندارد خودرو را برای سال ۹۹ نگرفته و انجام پیش‌فروش جدید خودرو توسط این شرکت اقدامی غیرقانونی است، گفت: مراتب به دستگاه قضا اعلام شده و دستگاه نظارتی باید برخورد لازم را در این خصوص داشته باشند.

معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست تصریح کرد: حدود ۴۸ درصد از خودرو‌هایی که شرکت‌های خودروساز برای دریافت استاندارد یورو ۵ معرفی کردند نتوانسته‌اند مجوز‌های لازم را دریافت کنند بنابراین شرکت‌های خودروساز می‌بایست در قبال ایجاد تعهداتی که امکان به انجام رساندن آن را ندارند توجه لازم را داشته باشند.

گل‌علیزاده در خصوص ناهماهنگی در اطلاع‌رسانی اخبار به‌منظور اعلام تعطیلی مراکز دانشگاهی به دلیل آلودگی هوا نیز گفت: اجزاء تصمیمات در بحث آلودگی هوا مشخص شده و تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی ادارات و سازمان‌ها در حیطه وظایف کارگروه‌های استانی است و درزمانی‌که موضوع در سطح ملی قرار می‌گیرد کمیته اضطرار آلودگی هوا نسبت به آن ورود پیدا خواهد کرد.

وی در ارتباط با لزوم بازنگری در طرح کاهش آلودگی هوا نیز عنوان کرد: طرح‌های ترافیک اگر منجر به بهبودی نشوند در عمل ناکارآمد خواهند بود و طرح کاهش در تهران نیز به‌نظر نیازمند بازنگری است.

معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست اذعان کرد: یکی از مواردی که باید در این طرح اصلاح شود بحث فروش روزانه طرح است که می‌بایست تحت هر شرایطی ممنوع شود و نباید این فکر به ذهن مردم متبادر شود که مشکل ورود به طرح می‌تواند با پول حل شود.

گل‌علیزاده در پایان گفت: طرح‌های ترافیک از جمله طرح کاهش تنها هدفشان می‌بایست کنترل ترافیک و کاهش آلودگی هوا باشد و نباید نسبت به آن نگاه کسب درآمد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 2 دی 1398 ، کدخبر:  452151 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
سر موضوع به این پر سودی کسی شوخی نمیکنن این آلودگی ایجاد نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین