پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
سید موسی خادمی خواستار پیشگیری از قطب بندی های کاذب هویتی و شهرستانی در انتخابات مجلس شد.

شعار سال: خادمی در جلسه توجیهی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ،اظهار کرد: در بحث انتخابات سه عامل با هم همکاری دارند، مردم یا انتخاب گران، انتخاب شوندگان یا همان کاندیداها و کسانی که باید مقدمات ارتباط این دو عنصر را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند . هر سه عنصر نسبت به یکدیگر حقوقی دارند و از آنجا که حقوق تکلیف ایجاد می کنند، نسبت به هم مکلف نیز هستند .

اوبا تاکید بر اینکه بیشترین تکلیف متوجه مسئولین است، افزود: ایجاد تسهیلات لازم برای اظهار نظر آزادانه مردم، فراهم سازی امکانات، آزادی عمل، امنیت و اقداماتی در جهت برقراری یک رقابت سالم وظیفه مسئولین است.

خادمی تصریح کرد: عدم دخالت در رأی مردم، تعریف عناصر شایسته برای برگزاری انتخابات و پیشگیری از انجام هرگونه تخلف در انتخابات توسط این عناصر، از دیگر اقداماتی است که بر عهده مسئولین می باشد ؛این موارد باید رعایت شوند و تلاش ما تاکنون بر اجرای صحیح قوانین بوده است.

استاندار لرستان در خصوص حقوق مردم بر کاندیداها ، یادآورشد:  صداقت در گفتار و عدم ابراز وعده هایی که نمی توان به آنها عمل کرد از حقوق مهم مردم هستند، از طرف دیگر عدم افزایش توقعات از دیگر وظایف کاندیدا هاست، زیرا یکی از راههای ناامید کردن مردم  افزایش توقعات بی مورد است که باعث به وجود آمدن محرومیت نسبی در جامعه نیز می گردد .

خادمی پیشگیری از قطب بندی های کاذب هویتی و شهرستانی را خواستار شد و تصریح کرد: از میان کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در لرستان ۹ نفر به عنوان نماینده مردم راهی مجلس می شوند که باید فضای رقابتی کاندیداها منطبق بر امنیت، قانون گذاری و تصمیم گیری متناسب با آن باشد و از حضور افراد ماجراجو و کسانی که به دنبال ضربه زدن به دیگران هستند، در مجموعه انتخاباتی خود دوری کنید .

خادمی در پایان ضمن اشاره به فضای آرام این دوره از انتخابات در مقایسه با ادوار قبل در استان خاطر نشان  کرد: شرکت آزادانه مردم در انتخابات حق آنهاست، مردم وظیفه ای جز رأی دادن ندارند و مسئولین نیز مکلف به فراهم سازی شرایط برگزاری انتخابات سالم و بانشاط، با رعایت اصل بی طرفی را برعهده دارند .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 16 بهمن 98، کد مطلب: 960230: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین